Pravila programa
1. Uvodne odredbe
1.1. MultiPlus Card d.o.o. iz Zagreba, Zagrebačka avenija 7, OIB 18207737728 (dalje u tekstu: MPC) voditelj je programa nagrađivanja vjernosti pod nazivom MultiPlusCard program ili skraćeno MPC program (dalje u tekstu: Program).
1.2. Ova Pravila Programa (dalje u tekstu: Pravila) uređuju odnos MPC-a kao voditelja Programa te članova Programa.
1.3. MPC samostalno donosi te mijenja Pravila. Aktualna su isključivo ona Pravila objavljena na stranici www.multipluscard.hr odnosno ona dostupna putem MultiPlusCard mobilne aplikacije.
1.4. Članovi Programa obvezni su se upoznati s ovim Pravilima, njihovim izmjenama kao i ostalim dokumentima na koje se ona pozivaju.
1.5. Članovi Pravila prihvaćaju u postupku učlanjenja / registracije. Također, svakim novim korištenjem pogodnosti unutar Programa, član potvrđuje svoj prihvat tada važećih Pravila i ostalih dokumenata na koje se ona pozivaju.
1.6. Ova verzija Pravila primjenjuje se od 25. siječnja 2024. godine (prethodna verzija je važila od 16. svibnja 2023. godine). Posljednjim izmjenama Pravila se usklađuju s promjenama u samom Programu (bez bitnog utjecaja na druga prava članova Programa).
2. O programu
2.1. Svrha Programa jest (1) omogućiti članovima Programa da kupnjom i/ili uporabom proizvoda i usluga partnera Programa, kao i sudjelovanjem u promotivnim aktivnostima organiziranim unutar Programa, ostvare različite pogodnosti dostupne unutar Programa i (2) obavještavati članove Programa o njima prilagođenim ponudama koje su im dostupne unutar Programa, sve na temelju njihovih aktivnosti, kupovnih navika i drugih obilježja u okviru Programa.
2.2. Pogodnosti i ponude dostupne članovima unutar Programa ovise o njihovim aktivnostima, kupovnim navikama i drugim obilježjima iskazanim u okviru Programa te se mogu razlikovati od člana do člana. Određene pogodnosti i ponude unutar Programa mogu biti dostupne samo za određeni kanal komunikacije primjerice dostupne samo članovima s kojima se komunicira putem njihove adrese e-pošte ili samo članovima koji koriste MultiPlusCard mobilnu aplikaciju.
2.3. Dodijeljene pogodnosti mogu se članu oduzeti (poništiti) ako se utvrdi da (a) ih član nije pravodobno iskoristio ili (b) ako je član kršio Pravila i/ili Pravila nagrađivanja i/ili druge uvjete partnera Programa koji se primjenjuju na članove Programa ili (c) su članu pogodnosti dodijeljene greškom ili (d) je član zbog bilo kojeg razloga vratio ili zamijenio kupljeni proizvod/uslugu koja je bila osnova za ostvarenje pogodnosti.
2.4. Dodatne pogodnosti mogu se ostvariti učlanjenjem u MPC klubove. Više informacija o MPC klubovima, njihovim pogodnostima, kome su namijenjeni i uvjetima učlanjenja dostupno je putem stranice www.multipluscard.hr.
3. Nagradni bodovi i BONUS euri
3.1. Članovi stječu nagradne bodove ili BONUS eure transakcijama ili kupnjama kod partnera Programa, kao i sudjelovanjem u promotivnim aktivnostima organiziranim unutar Programa, sve sukladno Pravilima nagrađivanja.
3.2. Sto (100) nagradnih bodova odgovara jednom (1) BONUS euru. Jedan (1) BONUS euro odgovara vrijednosti jednog (1) eura. Unutar razdoblja važenja BONUS eura te na način predviđen Pravilima nagrađivanja, član samostalno odlučuje kada će i kako iskoristiti svoje BONUS eure.
3.3. Članovi koriste BONUS eure prilikom kupnji kod partnera Programa ili kao donacije unutar Programa. Partneri Programa kod kojih je moguće koristiti BONUS eure navedeni su u Pravilima nagrađivanja. Za korištenje BONUS eura, član mora predočiti svoju MultiPlus karticu ili upisati broj svoje MultiPlus kartice u internetskoj trgovini partnera Programa.
3.4. BONUS eure nije moguće kupovati, darovati ili na drugi način prenositi, izuzev donacija u okviru Programa. Nije dopušteno trgovanje BONUS eurima. BONUS eure nije moguće isplatiti ni zamijeniti u novac. MultiPlus kartica nije platežna kartica.
4. Pravila nagrađivanja
4.1. Pravila nagrađivanja dostupna na stranici www.multipluscard.hr/pravila-programa/pravila-nagradivanja kao i unutar MultiPlusCard mobilne aplikacije sadrže informacije o nagradnim bodovima, BONUS eurima, partnerima Programa, obračunskim razdobljima, korištenju BONUS eura i druge informacije u vezi sa stjecanjem ili korištenjem pogodnosti unutar Programa.
4.2. Svi uvjeti i ograničenja partnera Programa kod dodjele nagradnih bodova ili BONUS eura kao i sva ograničenja i pravila partnera Programa kod korištenja pogodnosti iz Programa navedena su Pravilima nagrađivanja.
4.3. MPC može u svakom trenutku samostalno izmijeniti Pravila nagrađivanja. Aktualna su isključivo ona Pravila nagrađivanja objavljena na stranici www.multipluscard.hr te ona dostupna putem MultiPlusCard aplikacije.
5. Stjecanje članstva u Programu
5.1. Članstvo u Programu je besplatno i na dobrovoljnoj osnovi. Članovi Programa mogu biti isključivo punoljetne fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj. Program nije namijenjen obrtnicima niti pravnim osobama.
5.2. Osoba koja želi postati članom Programa obvezna je preuzeti MultiPlusCard mobilnu aplikaciju na svoj uređaj te se registrirati / učlaniti u MultiPlusCard program.
5.3. Kod registracije / učlanjenja u MultiPlusCard program, osoba je dužna navesti vlastite istinite podatke. U slučaju sumnje u neispravno ili neistinito dane podatke, MPC može zatražiti dodatne informacije.
6. O članovima Programa
6.1. Svojim članstvom u Programu članovi se mogu koristiti isključivo za osobne potrebe, odnosno potrebe svojeg kućanstva i/ili obitelji, uz predočenje vlastite MultiPlus kartice.
6.2. Svaki član dobiva vlastiti MultiPlusCard račun na kojem se bilježe transakcije/kupnje, nagradni bodovi, BONUS euri i druge pogodnosti koje je ostvario unutar Programa. Svaki član može samostalno upravljati svim funkcionalnostima Programa te svojim osobnim podacima putem vlastitog MultiPlusCard računa. MultiPlusCard računu pristupa se putem MultiPlusCard mobilne aplikacije.
6.3. Svaki član može imati samo jedan MultiPlusCard račun. MPC ima pravo spojiti više računa istog člana u jedan račun ili ukinuti dodatne račune istog člana u bilo kojem trenutku.
6.4. Svaki član samostalno određuje lozinku za svoj MultiPlusCard račun. Član je dužan držati lozinku tajnom. Sve radnje koje se učine s pristupnim podacima (lozinkom) člana, smatraju se radnjama tog člana.
6.5. MultiPlus kartica služi kao dokaz članstva u Programu. MultiPlus kartica nije prenosiva i njome se može koristiti isključivo član na kojeg ona glasi. Zabranjeno je kopirati MultiPlus karticu. Član se može koristiti svojom MultiPlus karticom sukladno ovim Pravilima te isključivo za potrebe Programa.
6.6. Član prihvaća odgovornost za sve radnje učinjene njegovom MultiPlus karticom. U slučaju gubitka ili krađe MultiPlus kartice, član je obvezan prijaviti nestanak na infotelefon 072/000-110 ili e-poštom na adresu info@multipluscard.hr.
6.7. MPC ima pravo isključiti iz Programa svakog člana koji se najmanje jednu (1) godinu nije koristio svojim pogodnostima unutar MultiPlusCard programa.
7. MPC obitelj
7.1. Članovi Programa mogu svoje MultiPlusCard račune povezati tako da se sve pogodnosti i transakcije povezanih članova bilježe na jedan račun (MPC obitelj). Pritom jedan član MPC obitelji postaje glavni član odnosno nositelj računa na koji se nadalje bilježe sve aktivnosti, pogodnosti, transakcije i druge informacije članova MPC obitelji (zajednički račun).
7.2. Ako za određenu pogodnost nije drugačije predviđeno, od trenutka ulaska u MPC obitelj odnosno od povezivanja MultiPlusCard računa, svim pogodnostima, uključivo i BONUS eurima na zajedničkom računu, raspolaže svaki član MPC obitelji samostalno.
7.3. Ulaskom u MPC obitelj odnosno povezivanjem MultiPlusCard računa određeni osobni podaci povezanih članova postaju međusobno dostupni (upućujemo na naša Pravila privatnosti).
7.4. Članovi mogu u svakom trenutku istupiti iz MPC obitelji. U tom slučaju sve pogodnosti, uključujući i BONUS eure na zajedničkom računu, ostaju na zajedničkom računu, dostupne isključivo nositelju zajedničkog računa (glavnom članu) i ostalim članovima MPC obitelji.
8. O partnerima Programa
8.1. Partneri Programa su osobe kod kojih članovi Programa mogu ostvariti i/ili iskoristiti pogodnosti dostupne unutar Programa. Partneri mogu na različit način sudjelovati u Programu. Popis partnera Programa dostupan je u Pravilima nagrađivanja.
8.2. Pravila nagrađivanja navode pogodnosti dostupne članovima Programa kod pojedinog partnera kao i uvjete za ostvarenje tih pogodnosti. Pogodnosti i uvjeti mogu se razlikovati od partnera do partnera.
8.3. Partneri Programa mogu se u svakom trenutku promijeniti.
9. Elektronički računi
9.1. Partneri Programa mogu omogućiti članovima da za svaku kupnju u kojoj se koriste svojom MultiPlusCard karticom prime elektronički račun kupnje na svoj MultiPlusCard profil. Suglasnost za primanje (isključivo) elektroničkog računa član daje putem svoje MultiPlusCard aplikacije.
9.2. Svakom članu njegovi elektronički računi dostupni su u MultiPlusCard aplikaciji kroz period od 9 (devet) mjeseci. Član može u svakom trenutku elektroničke račune preuzeti na svoj uređaj te ih na taj način trajno zadržati.
10. O privatnosti i osobnim podacima
10.1. MPC kao voditelj Programa obrađuje osobne podatke koje je prikupio od članova Programa prilikom njihova učlanjenja te kroz njihovo korištenje Programa.
10.2. Pravila privatnosti MPC Programa (dalje u tekstu: Pravila privatnosti) dostupna su na web-stranici www.multipluscard.hr/pravila-programa#pravila-privatnosti u rubrici Pravila, kao i u MultiPlusCard aplikaciji, i pružaju više informacija o tome kako MPC obrađuje osobne podatke članova Programa. Izmjena Pravila privatnosti ne predstavlja promjenu ovih Pravila.
11. Prestanak članstva u Programu
11.1. Članstvo u Programu prestaje (1) ukidanjem Programa, (2) istupanjem člana, (3) isključenjem člana.
11.2. MPC ima pravo u svakom trenutku ukinuti Program, kao i izmijeniti bilo koji element Programa. Program se ukida od trenutka naznačenog u odluci MPC-a o ukidanju Programa.
11.3. Član ima pravo u svakom trenutku istupiti iz Programa. Član može istupiti iz Programa odabirom opcije iščlanjenje iz programa u administraciji profila na MultiPlusCard mobilnoj aplikaciji ili tako da uredno popuni Zahtjev za istupanje iz Programa (dalje u tekstu: Zahtjev) koji se nalazi na www.multipluscard.hr/pravila te ga pošalje sukladno uputi na Zahtjevu ili pozivom na infotelefon 072/000-110. Istupanje se provodi u razdoblju od trideset (30) dana od trenutka kada je MPC zaprimio uredan Zahtjev za istupanje iz Programa..
11.4. MPC može bez posebnog ili prethodnog upozorenja isključiti člana iz Programa (1) u slučaju sumnje da član krši ova Pravila ili dokumente na koje se ova Pravila pozivaju ili (2) ako je to potrebno kako bi MPC udovoljio ugovornoj ili zakonskoj obvezi ili (3) ako su njegovi podaci očito neispravni te (4) u drugim slučajevima predviđenim ovim Pravilima.
11.5. Danom ukidanja Programa, odnosno danom istupanja člana, odnosno danom isključenja člana, član trajno gubi sva svoja članska prava, uključujući pravo na sve dotad stečene pogodnosti i uključujući BONUS eure.
12. Ograničenje odgovornosti voditelja Programa
12.1. Cilj MPC-a kao voditelja Programa je da svi članovi imaju ispravne informacije o pogodnostima Programa, kao i da članovi mogu uredno ostvarivati svoje pogodnosti kod partnera Programa. Pri tome MPC kontinuirano surađuje s partnerima kako bi ti ciljevi bili ostvareni te poduzima dodatne aktivnosti u slučaju prigovora članova Programa vezano uz ostvarivanje pogodnosti kod pojedinog partnera Programa.
12.2. MPC ne odgovara za eventualne propuste i ponašanje partnera Programa. Partneri Programa su samostalno odgovorni za svoje poslovanje i poštivanje prava potrošača.
12.3. MPC ne odgovara za točnost podataka koje članovi daju prilikom učlanjenja. MPC ne odgovara za ponašanje članova Programa kao niti za aktivnosti koje članovi izvrše putem svojih MultiPlusCard računa ili MultiPlusCard aplikacije.
12.4. Osim u slučaju namjere ili krajnje nepažnje, MPC ne preuzima odgovornost za štetu (materijalnu ili nematerijalnu) nastalu (1) zbog propusta zbog kojeg član nije bio obaviješten o pogodnosti te ju nije mogao ostvariti i/ili (2) zbog nedostatka kod proizvoda i/ili usluge partnera Programa, i/ili (3) zbog greške u radu MPC sustava te krivo dodijeljene pogodnosti (uključujući krivo dodijeljene ili oduzete BONUS eure), i/ili (4) zbog nestanka ili umanjenja BONUS eura ili drugih pogodnosti uslijed neovlaštenog pristupa MPC sustavima (računalni napad i slično), i/ili (5) zbog krađe, gubitka, kopiranja ili drugog neovlaštenog korištenja MultiPlus karticom ili MultiPlusCard računa te tamo dostupnih BONUS eura ili drugih pogodnosti, i/ili (6) zbog situacije u kojoj se privremeno nije moguće koristiti pogodnostima Programa u pojedinoj transakciji/kupnji kod partnera Programa i/ili (7) zbog radnje ili aktivnosti samog člana Programa, a što uključuje i radnje trećih osoba kojima je član dao broj svoje MultiPlus kartice ili omogućio pristup MultiPlusCard računu.
13. Završne napomene
13.1. Privremene MultiPlus kartice omogućavaju privremenu mogućnost sakupljanja nagradnih bodova i BONUS eura u Programu, do pristupa u Program. Ako u razdoblju od četiri (4) mjeseca od prve uporabe privremene kartice član nije pristupio u Program, ona se ukida, a sakupljeni nagradni bodovi i BONUS euri se poništavaju.
Pravila privatnosti
1. Osnovni pojmovi
1.1. Ovo su Pravila privatnosti (dalje u tekstu: Pravila privatnosti) programa nagrađivanja vjernosti pod nazivom MultiPlusCard program (dalje u tekstu: Program).
1.2. Donosi ih MultiPlus Card d.o.o. iz Zagreba, Zagrebačka avenija 7, OIB 18207737728 (dalje u tekstu: MPC) kao voditelj Programa te voditelj obrade osobnih podataka članova Programa.
1.3. Ova Pravila privatnosti sadrže informacije o obradi osobnih podataka članova Programa u okviru Programa. Situacije kada partneri Programa zasebno obrađuju vaše osobne podatke (kao zasebni voditelji obrade) nisu ovdje pokrivene. Za takve slučajeve upućujemo na informacije dostupne kod partnera Programa (kao zasebnih voditelja obrade osobnih podataka).
1.4. Članstvo u Programu je dobrovoljno. Ako se ne slažete s načinom obrade vaših osobnih podataka, u svakom trenutku možete istupiti iz Programa.
1.5. U slučaju pitanja u vezi s Pravilima privatnosti, svojim osobnim podacima ili pravima koje imate u vezi s vašim osobnim podacima, možete se obratiti našem službeniku za zaštitu osobnih podataka putem e-adrese: privatnost@multipluscard.hr
1.6. Ova verzija Pravila privatnosti primjenjuje se od 1. listopada 2024. godine. Posljednjim izmjenama u Pravilima privatnosti unesene su teme izazova i drugih nagradnih igara koje se provode u sklopu Programa. Pravila su u 2024. godini prethodno mijenjana zbog promjena u samom Programu te kod partnera Programa (bez bitnog utjecaja na prava ili privatnost članova Programa). Pravila su tijekom 2023. godine mijenjana zbog promjena u iznošenju osobnih podataka, zbog uvođenja eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj te zbog uvođenja Konzum elektroničkog računa.
2. Koje vaše osobne podatke obrađujemo?
2.1. Obrađujemo one vaše osobne podatke koje nam dajete kod učlanjenja u Program te koje samostalno prikupljamo tijekom vašeg članstva u Programu. To su sljedeće kategorije podataka:
- vaši osnovni podaci kao članova Programa:
ime, prezime, adresa, datum rođenja, spol i kontaktni podaci (mobitel i e-adresa), i to početne koje ste nam dali prilikom učlanjenja kao i sve kasnije eventualne promjene;
- vaši dodatni podaci (ako ste nam dali zasebnu suglasnost):
podaci koje ste dali u Dječjem klubu – planirani datum porođaja, datum i godina rođenja djeteta te spol djeteta;
- podaci o transakcijama kod partnera Programa kada se koristite svojom MultiPlus karticom:
datum i vrijeme transakcije, prodajno mjesto, potrošeni iznos, način plaćanja, u nekim slučajevima, odnosno kod nekih partnera Programa elektronički račun kupnje te informacija o kupljenom proizvodu ili usluzi zajedno s količinom;
- podaci o transakcijama korisnika Mastercard debitnih kartica tekućeg računa u eurima i Mastercard kreditnih kartica Zagrebačke banke d.d. koji su prijavili broj svojeg tekućeg računa ili broj kreditnog računa za go! karticu u Programu:
broj tekućeg računa kod Zagrebačke banke d.d. ili broj kreditnog računa za go! karticu, podaci o transakciji potrošnje putem Mastercard debitnih kartica tekućeg računa u eurima i Mastercard kreditnih kartica Zagrebačke banke d.d. (datum i vrijeme transakcije, iznos transakcije, kategoriju trgovca);
- podaci o vašim aktivnostima unutar Programa:
datum učlanjenja u Program, podaci o povezanim MultiPlusCard računima, podaci o članstvu u MultiPlusCard klubovima (npr. Dječji klub), podaci o ostvarenim pogodnostima Programa, podaci o sudjelovanju i ostvarenom rezultatu u promotivnim aktivnostima dostupnima unutar Programa i slično;
- podaci o novostima i ponudama koje su vam dostupne unutar Programa:
ponude koje su vam poslane ili dostupne, kanali kroz koje su vam iste poslane te druga statistika u vezi s elektroničkim kanalima komunikacije (primitak ponude, otvaranje ponude, status kanala komunikacije i slično).
- ostale podatke o vašem korištenju Programa:
1. informacije o upisu u HAKOM registar „Ne zovi“, informacije o odabiru načina komunikacije, informacije o komunikaciji s MPC Službom za korisnike (datum, vrijeme, kanal komunikacije, vrsta upita, sadržaj razgovora) i ostalim upitima ili zahtjevima upućenim MPC-u kao što su komunikacija s MPC-om telefonom, e-poštom te pismenim putem;
2. podaci o vašim aktivnostima u MultiPlusCard mobilnoj aplikaciji (iOS/Android): datum i vrijeme prijave, podaci o vašem mobilnom uređaju te popis aktivnosti po vašem profilu (primjerice uvid u stanje nagradnih bodova ili BONUS eura, promjena podataka);
3. podaci o vašem korištenju drugog digitalnog sadržaja u okviru Programa što može uključivati podatke o datumu i vremenu pristupa tom sadržaju, eventualne rezultate ili osvojene nagrade, IP adresu, podatke o vašem web pregledniku te uređaju.
U svrhu poboljšanja usluge i/ili za potrebe ispunjenja svrhe Programa svi pozivi na infotelefon 072/000-110 i razgovori s MPC Službom za korisnike se snimaju.
3. U koje svrhe obrađujemo vaše osobne podatke?
3.1. Vaše osobne podatke obrađujemo za potrebe učlanjenja u Program te vođenja Programa, a posebice (1) kako bismo vam omogućili da kupnjom i/ili uporabom proizvoda i usluga partnera Programa, kao i sudjelovanjem u promotivnim aktivnostima organiziranim unutar Programa, ostvarite različite pogodnosti i (2) kako bismo vam na temelju vaših aktivnosti, kupovnih navika i drugih obilježja u Programu slali informacije o vama prilagođenim ponudama koje su vam dostupne unutar Programa.
3.2. Vaše osobne podatke obrađujemo kako bismo vam ponudili još bolje iskustvo i to na način da unaprijedimo ponudu i/ili servise unutar Programa primjerice našu mobilnu aplikaciju ili web stranicu.
3.3. Vaše osobne podatke obrađujemo kada je potrebno kako bismo udovoljili svojoj zakonskoj obvezi primjerice kako bismo odgovorili na vaš zahtjev kao ispitanika ili kao potrošača.
3.4. Vaše osobne podatke obrađujemo i u drugim situacijama kada za to imamo legitimni interes primjerice kako bismo otkrili ili spriječili sigurnosni propust ili incident ili nepravilno korištenje.
4. Na temelju čega obrađujemo vaše osobne podatke?
4.1. Osnovni pravni temelj obrade vaših osobnih podataka kao članova Programa je vaše sudjelovanje u Programu odnosno naš ugovor (naša Pravila Programa te vaš prihvat Pravila Programa).
4.2. U određenim slučajevima, oslanjamo se na vašu zasebno danu suglasnost (primjerice kod MPC Dječjeg kluba).
4.3. Kada vaše osobne podatke obrađujemo kako bismo udovoljili nekoj našoj zakonskoj obvezi, pravna osnova obrade vaših osobnih podataka je zakon (primjerice obrada podataka zbog zahtjeva ispitanika ili prigovora potrošača).
4.4. U preostalim slučajevima oslanjamo se na naš legitimni interes kao voditelja Programa (primjerice za potrebe otkrivanja sigurnosnih incidenata, kod održavanja ili unaprjeđenja naših servisa i slično).
5. Tko ima pristup vašim osobnim podacima?
5.1. Pristup vašim osobnim podacima imaju naši zaposlenici i to samo onom dijelu vaših osobnih podataka koji im je nužan kako bi mogli izvršavati svoje redovne radne zadatke. Naši zaposlenici dužni su čuvati vaše osobne podatke trajno povjerljivima.
5.2. Osim naših zaposlenika, pristup vašim osobnim podacima mogu imati treće osobe koje nam pomažu voditi Program i to samo za potrebe Programa. To su osobe specijalizirane za (1) izradu MultiPlus kartica, (2) za izradu tiskanih materijala ili digitalnog sadržaja za članove Programa, (3) za slanje obavijesti i ponuda Programa te (4) za razvoj i održavanje ICT sustava kojima se koristimo. No i u tom slučaju te osobe imaju pristup samo onim vašim osobnim podacima koji su im nužni za ispunjenje pojedine konkretne svrhe Programa
5.3. MPC sa gore spomenutim pravnim osobama ima potpisane zasebne ugovore o obradi osobnih podataka kojima se uređuje postupanje tih pravnih osoba glede vaših osobnih podataka te koji jamče da se isti obrađuju isključivo za potrebe Programa.
5.4. Ako ste nas obavijestili o broju svojeg tekućeg računa ili broju kreditnog računa za go! karticu kod Zagrebačke banke d.d. (Zagreb, Trg bana Josipa Jelačića 10, OIB 92963223473), na temelju vaše suglasnosti Zagrebačkoj banci kao partneru Programa u sklopu pristupanja Programu ili kasnije tijekom članstva u Programu, dostavljamo vaš broj tekućeg računa ili broj kreditnog računa za go! karticu kako bismo sa Zagrebačkom bankom utvrdili da ste zaista vi nositelj označenog tekućeg računa, odnosno kreditnog računa sve kako biste mogli prikupljati nagradne bodove, odnosno BONUS eure plaćanjem Mastercard debitnim karticama tekućeg računa u eurima i Mastercard kreditnim karticama Zagrebačke banke i iskoristiti druge pogodnosti Programa.
5.5. Ako ste broj svoje MultiPlus kartice prijavili u internetskoj trgovini društva Konzum plus d.o.o. iz Zagreba, Marijana Čavića 1/a, OIB 62226620908 (dalje u tekstu: Konzum) kao partnera Programa, na temelju vaše suglasnosti koju ste dali Konzumu, istom dostavljamo podatke o vašem članstvu u Programu (podatke o vašim povezanim MultiPlusCard računima, podatke o vašem članstvu u MPC klubovima, npr. Dječjem klubu).
6. MultiPlusCard obitelj
6.1. Članovi ulaskom u MultiPlusCard ili skraćeno MPC obitelj sve pogodnosti bilježe na zajednički MPC račun (račun glavnog člana). Ulaskom u MPC obitelj pridruženim članovima obitelji se povijest vlastitih MPC transakcija i elektroničkih računa zamjenjuje poviješću MPC transakcija i elektroničkih računa (glavnog člana) MPC obitelji. Nove MPC transakcije i ostvarene pogodnosti, novi elektronički računi kao i podaci iz Dječjeg kluba postaju dostupni svim članovima (nove) MPC obitelji. Isto vrijedi i u slučaju promjene obitelji.
6.2. Sve dok ste član MPC obitelji, prikazuju vam se MPC transakcije i elektronički računi svih članova MPC obitelji. Svaki član obitelji može na svoj uređaj preuzeti elektroničke račune dostupne unutar obitelji. Glavni član može u vašu obitelj samostalno uključiti nove članove odnosno iz vaše obitelji samostalno izbaciti postojeće članove. Kada novi (dodatni) član ulazi u postojeću MPC obitelj, dobiva uvid u sve podatke zabilježene unutar obitelji.
6.3. Vaši podaci zabilježeni unutar MPC obitelji i po vašem izlasku (iz obitelji) ostaju zabilježeni u MPC obitelji.
7. Prenose li se moji osobni podaci u treće zemlje?
7.1. Osim ako vas u pojedinoj našoj aktivnosti nismo drugačije obavijestili (u kojoj eventualno koristimo partnere iz trećih zemalja), vaši osobni podaci nalaze se isključivo na području EU te ih ne prenosimo u treće zemlje.
8. Kako štitimo vaše osobne podatke?
8.1 Sigurnost vaših osobnih podataka nam je bitna te poduzimamo sve razumne mjere kako bismo ih zaštitili. Zbog toga MPC, zajedno sa svojim pružateljima IT i drugih usluga, primjenjuje najbolje industrijske standarde (primjerice ISO 27001, CIS Critical Controls i OWASP) uz primjenu naprednih informatičkih, tehničkih i fizičkih sigurnosnih rješenja i sustava kontrole.
9. Koliko dugo čuvamo vaše podatke?
9.1. Vaše osobne podatke obrađujemo za vrijeme vašeg članstva u Programu. Nakon prestanka vašeg članstva u Programu prestaje uobičajena obrada vaših podataka te ih brišemo najkasnije u roku od sljedećih 90 (devedeset) dana.
9.2. Ako ste nam uputili prigovor, vaše kontaktne podatke kao i vaš prigovor čuvamo godinu dana od primitka prigovora kako bismo udovoljili našoj zakonskoj obvezi zaštite potrošača. Vaš prigovor i predmetne kontaktne podatke brišemo u roku od tri (3) mjeseca od kada je prestala naša obveza za čuvanje podataka po toj osnovi.
10. Profiliranje i automatska obrada osobnih podataka
10.1. Profiliranje označava svaki oblik automatizirane obrade osobnih podataka članova u cilju procjene određenih osobnih karakteristika povezanih s pojedinim članom Programa. Budući da je jedna od svrha Programa da upravo vama prilagođavamo naše pogodnosti i ponude dostupne unutar Programa, u tom dijelu može doći do automatske obrade vaših osobnih podataka.
10.2. Automatska obrada vaših osobnih podataka unutar Programa ima za svrhu isključivo poboljšanje vašeg korisničkog iskustva. Takva automatska obrada ne proizvodi pravne učinke na vas niti na drugi način značajno utječe na vas već se koristi isključivo kao temelj za odabir specifične pogodnosti i/ili ponude.
11. Vaša prava povezana s osobnim podacima
11.1. Pristup vašim osobnim podacima:
Imate nas pravo tražiti potvrdu obrađujemo li vaše osobne podatke, kao i pristup vašim osobnim podacima koje obrađujemo. Ta prava možete ostvariti na način da popunite Zahtjev za pristupanje osobnim podacima (dalje u tekstu: Zahtjev) koji se nalazi na www.multipluscard.hr/pravila ili ga možete zatražiti pozivom na 072/000-110. Popunjeni Zahtjev pošaljite sukladno uputama na Zahtjevu. Na vaš Zahtjev odgovorit ćemo u najkraćem roku, a najkasnije u roku od mjesec dana od dana zaprimanja urednog Zahtjeva. U slučaju velikog broja Zahtjeva, kao i u slučaju složenosti vašeg upita moguće je da će nam biti potrebno dodatno vrijeme za odgovor. U tom slučaju pravodobno ćemo vas obavijestiti te ćete dobiti naš odgovor najkasnije tri (3) mjeseca od dana zaprimanja urednog Zahtjeva.
11.2. Ispravak netočnih osobnih podataka:
Imate pravo ispraviti ili nadopuniti svoje osobne podatke u mobilnoj aplikaciji MultiPlusCard u rubrikama Moj račun / Moj profil, e-poštom na info@multipluscard.hr ili osobnim pozivom na 072/000-110.
11.3. Prenosivost osobnih podataka:
Imate pravo tražiti prijenos svojih osobnih podataka. To pravo možete ostvariti na način da popunite Zahtjev za prijenos osobnih podataka (dalje u tekstu: Zahtjev) koji se nalazi na www.multipluscard.hr/pravila ili ga možete zatražiti pozivom na 072/000-110. Popunjeni Zahtjev pošaljite sukladno uputama na Zahtjevu. Na Vaš Zahtjev odgovorit ćemo u najkraćem roku, a najkasnije u roku od mjesec dana od dana zaprimanja urednog Zahtjeva. U slučaju velikog broja Zahtjeva, kao i u slučaju složenosti vašeg upita moguće je da će nam biti potrebno dodatno vrijeme za odgovor. U tom slučaju pravodobno ćemo vas obavijestiti te ćete dobiti naš odgovor najkasnije tri (3) mjeseca od dana zaprimanja urednog Zahtjeva.
11.4. Prigovor protiv obrade vaših osobnih podataka:
Možete tražiti prestanak obrade vaših osobnih podataka u svrhu izravnog marketinga. U tom slučaju smatramo da ste ujedno podnijeli zahtjev za istupanje iz članstva u Programu, jer su ponude i pogodnosti koje možete ostvariti kod naših partnera jedna od osnovnih svrha Programa. Istupiti iz Programa možete odabirom opcije Iščlanjenje iz programa u administraciji vašeg profila na MultiPlusCard mobilnoj aplikaciji ili tako da uredno popunite Zahtjev za istupanje iz Programa koji se nalazi na www.multipluscard.hr/pravila ili ga možete zatražiti pozivom na 072/000-110.
11.5. Pravo na ograničenja u obradi vaših osobnih podataka:
U određenim slučajevima predviđenim propisima koji uređuju pitanje zaštite osobnih podataka imate pravo zatražiti ograničenje obrade vaših podataka (u tom smislu upućujemo vas na članak 18. Opće uredbe o zaštiti podataka). Ta prava možete ostvariti na način da nam se obratite putem e-adrese privatnost@multipluscard.hr ili pozivom na 072/000-110. Na vaš zahtjev odgovorit ćemo u najkraćem roku, a najkasnije u roku od mjesec dana od dana zaprimanja urednog Zahtjeva. U slučaju velikog broja Zahtjeva, kao i u slučaju složenosti vašeg upita moguće je da će nam biti potrebno dodatno vrijeme za odgovor. U tom slučaju pravodobno ćemo vas obavijestiti te ćete dobiti naš odgovor najkasnije tri (3) mjeseca od dana zaprimanja urednog zahtjeva.
11.6. Pravo na povlačenje suglasnosti i pravo na zaborav:
Suglasnost danu u okviru Dječjeg kluba možete u svakom trenutku povući pristupom na svoj profil putem mobilne aplikacije MultiPlusCard. Svoju suglasnost danu Zagrebačkoj banci povezanu sa sakupljanjem bodova plaćanjem Mastercard debitnim karticama tekućeg računa u eurima i Mastercard kreditnim karticama Zagrebačke banke možete u svakom trenutku povući brisanjem broja svojeg tekućeg ili kreditnog računa go!card kartice unutar MultiPlusCard mobilne aplikacije. Također, svoju suglasnost danu Zagrebačkoj banci možete povući i e-poštom na info@multipluscard.hr ili pozivom na infotelefon 072/000-110.
11.7. Odabir načina komunikacije:
Vi upravljate našom komunikacijom – Vi birate kako želite primati naše ponude unutar Programa. Svoj odabir uvijek možete promijeniti u mobilnoj aplikaciji MultiPlusCard, e-poštom na e-adresu info@multipluscard.hr ili pozivom na infotelefon 072/000-110.
11.8. Pravo na pritužbu Agenciji za zaštitu osobnih podataka:
Kao član Programa u svakom trenutku imate pravo na pritužbu pred nadležnom Agencijom za zaštitu osobnih podataka (www.azop.hr) u vezi s obradom i zaštitom vaših osobnih podataka iz članstva u Programu.
11.9. Kada se koristite svojim pravima, uzmite u obzir sljedeće:
U slučaju da se odlučite koristiti jednim ili više od prethodno navedenih prava MPC ima pravo provjeriti vaš identitet, sve u svrhu zaštite vaših osobnih podataka. Ako često ili prekomjerno tražite pristup ili prijenos vaših osobnih podataka (primjerice, ako tražite sve osobne podatke u pismenom obliku ili je od prošlog zahtjeva prošlo manje od šest (6) mjeseci), MPC ima pravo tražiti podmirenje svojih troškova prije provođenja takve radnje.
Pravila nagrađivanja
Uvodne odredbe
Ovo su Pravila nagrađivanja MultiPlusCard programa. Pravila nagrađivanja se primjenjuju na članove Programa dodatno na Pravila Programa. Pravila nagrađivanja detaljno uređuju pogodnosti koje su dostupne članovima Programa, način njihova korištenja te daju informacije o partnerima i načinu njihova sudjelovanja u Programu. Svi pojmovi definirani Pravilima Programa imaju jednako značenje i ovdje.
MPC može u svakom trenutku izmijeniti ova Pravila nagrađivanja i/ili partnere Programa i/ili način njihova sudjelovanja u Programu. Ova verzija Pravila nagrađivanja primjenjuje se od 1. siječnja 2025. godine što znači da se od tog dana pogodnosti ostvaruju i koriste pod ovdje navedenim uvjetima. Ovdje sadržana pravila o korištenju pogodnosti primjenjuju se i na sve ranije stečene pogodnosti.
Nagradni bodovi i BONUS euri
Jedan (1) BONUS euro odgovara vrijednosti jednog (1) eura prilikom kupnje ili donacije u okviru Programa. Nagradni bodovi se pretvaraju u BONUS eure pri čemu 100 nagradnih bodova odgovara jednom (1) BONUS euru odnosno jedan (1) nagradni bod odgovara 0,01 BONUS eura.
Sakupljanje nagradnih bodova i BONUS eura
Nagradne bodove i BONUS eure članovi mogu ostvariti kupnjama ili drugim transakcijama kod partnera Programa kod kojih je moguće sakupljati nagradne bodove i BONUS eure u skladu s ovim Pravilima.
Članovima Programa koji su prijavili svoj broj tekućeg računa ili kreditnog računa go!card kartice kod Zagrebačke banke mogu ostvariti nagradne bodove i BONUS eure svakim plaćanjem Mastercard kreditnim i/ili debitnim karticama tekućeg računa u eurima Zagrebačke banke na bilo kojem prodajnom mjestu u zemlji i inozemstvu, jednokratno ili na rate, bez potrebe predočenja MultiPlus kartice. Plaćanjem karticama Zagrebačke banke kod partnera Programa kod kojih je moguće sakupljati nagradne bodove i BONUS eure, članovi mogu ostvariti još veći nagradni iznos, jer ih u tom slučaju nagradnim bodovima i BONUS eurima nagrađuju i partner Programa kod kojeg kupuju i Zagrebačka banka za uporabu kartica.
BONUS euri dodjeljuju se na MultiPlusCard račun člana po izvršenoj kupnji / transakciji i mogu se koristiti već pri sljedećoj kupnji / transakciji. MultiPlusCard kao voditelj Programa vodi evidenciju i radi obračun nagradnih bodova odnosno BONUS eura.
Korištenje nagradnih bodova i BONUS eura
Ova Pravila nagrađivanja navode popis partnera Programa kod kojih je moguće koristiti BONUS eure. Za korištenje BONUS eura, član mora predočiti svoju MultiPlus karticu ili upisati broj svoje MultiPlus kartice u internetskoj trgovini partnera Programa.
Važenje BONUS eura
BONUS euri mogu se iskoristiti isključivo u periodu njihovog važenja. Ako za pojedini BONUS euro nije drugačije određeno, isti se može iskoristiti tijekom kalendarske godine kada je prikupljen kao i u sljedećoj kalendarskoj godini. Pojedine promotivne aktivnosti mogu uključiti dodjelu BONUS eura s kraćim periodom važenja te će takvi BONUS euri biti posebno navedeni / naznačeni članovima Programa.
Primjer: u razdoblju od 1. siječnja do 31. prosinca 2021. godine član je sakupio nagradni iznos od 50 BONUS eura. Istodobno, u istom razdoblju član je iskoristio iznos od 40 BONUS eura. Na dan 31. prosinca 2021. godine na MultiPlusCard računu člana je preostao nagradni iznos od 10 BONUS eura koji se prenosi u sljedeće obračunsko razdoblje i koji se može iskoristiti najkasnije do 31. prosinca 2022. godine, nakon čega se dotični BONUS euri poništavaju.
Oduzimanje dodijeljenih pogodnosti
Dodijeljene pogodnosti mogu se članu oduzeti (poništiti) ako:
- MultiPlusCard i/ili partner Programa utvrde da je član prekršio Pravila Programa i/ili ova Pravila nagrađivanja i/ili druge uvjete partnera Programa. ILI
- U slučaju cijelog ili djelomičnog povrat iznosa maloprodajne cijene kada član iz bilo kojeg razloga vraća ili zamjenjuje kupljeni proizvod ili uslugu prilikom čije kupnje/ugovaranja su mu dodijeljeni predmetni nagradni bodovi odnosno BONUS euri. ILI
- Ako se utvrdi da su predmetni nagradni bodovi odnosno BONUS euri dodijeljeni pogreškom.
Ako je član u međuvremenu iskoristio oduzete (poništene) BONUS eure, oduzeti (poništeni) BONUS euri namirit će se iz prvih sljedećih dodijeljenih BONUS eura.
Uvjeti partnera Programa
Partneri Programa samostalno određuju uvjete i način dodjele nagradnih bodova, BONUS eura i drugih pogodnosti. Uvjeti koji se primjenjuju kod pojedinog partnera Programa su niže navedeni.
Partneri Programa mogu dodatno odabrati pojedine proizvode ili usluge za koje se ne dodjeljuju nagradni bodovi odnosno BONUS euri (primjerice kod kupnje cigareta, bonova za mobitel, tiskovina, plaćanje režija i sl.) o čemu će članovi Programa biti obaviješteni na samim prodajnim mjestima partnera Programa.
Nagradni bodovi i BONUS euri dodjeljuju se članovima SAMO KADA kod kupnji koriste MultiPlus karticu (izuzetak su plaćanja karticama Zagrebačke banke) odnosno kod web trgovina, SAMO KADA upišu broj MultiPlus kartice, pod uvjetom da ova Pravila nagrađivanja predviđaju dodjelu pogodnosti za takvu kupnju / transakciju.
Partneri programa kod kojih je moguće sakupljati nagradne bodove:
KONZUM
www.konzum.hrUvjeti dodjele pogodnosti
Kupnja proizvoda pri čemu se nagradni bodovi / BONUS euri kod pojedine kupnje dodjeljuju na sljedeći način:
- Gotovina, bankovne kartice: svakih potrošenih 2,75 eura = 1 nagradni bod
- MultiPlus Bonus proizvodi u Konzumu: za kupnju proizvoda s posebnom oznakom MultiPlus BONUS član sakuplja dodatne BONUS eure istaknute na samom proizvodu, koji se zbrajaju s BONUS eurima ostvarenim na ukupan iznos te kupnje u Konzumu
- Kada član koristi svoje BONUS eure za kupnju posebno označenih artikala, Konzum mu odobrava dodatan popust na kupnju te se primjenjuje cijena istaknuta na samom proizvodu.
ZAGREBAČKA BANKA
www.zaba.hrUvjeti dodjele pogodnosti
Svako plaćanje Mastercard debitnim karticama tekućeg računa u eurima i Mastercard kreditnim karticama Zabe na bilo kojem prodajnom mjestu u zemlji i inozemstvu, jednokratno ili na rate pri čemu se nagradni bodovi dodjeljuju na sljedeći način:
- Mastercard debitne kartice tekućeg računa u eurima: Svakih potrošenih 9 eura = 1 nagradni bod
- Mastercard kreditne kartice: Svakih potrošenih 5 eura = 1 nagradni bod
- Bodovi, odnosno BONUS euri sakupljaju se za jednokratne transakcije i transakcije obročne otplate.
Bodovi se ne dodjeljuju za podizanje gotovog novca, za sudjelovanje u igrama na sreću (lutrijske igre, igre klađenja, kasina i automata i sl.), rate potrošačkih i gotovinskih kredita te novčane transfere odnosno uplate u korist drugih platnih instrumenata i sl. (npr. uplate na druge digitalne novčanike, kupnja kriptovaluta, brokerske usluge i sl.).
U slučaju povrata/storna po kartici oduzimaju se dodijeljeni bodovi, odnosno BONUS euri.
TISAK, TISAK MEDIA
www.tisak.hr, www.tisakmedia.hr
Uvjeti dodjele pogodnosti
Kupnja proizvoda iz sljedećih kategorija: pića, prehrana, sladoled i smrznuta hrana, higijena i kozmetika, igračke, papirnica i poklon program, elektro pribor i medija, knjige i sezonski asortiman. Pri tome se nagradni bodovi kod pojedine kupnje dodjeljuju na sljedeći način:
- Gotovina, bankovne kartice: svakih potrošenih 2,75 eura = 1 nagradni bod.
MultiPlusCard obitelj
Gdje:
Sve informacije o vašoj MPC obitelji kao i sve zahtjeve za ulaskom ili izlaskom iz MPC obitelji, promjenom glavnog člana i slično možete pronaći na MultiPlusCard mobilnoj aplikaciji, klikom na „Moji podaci“ pa zatim na „Moja obitelj“.
Privatnost:
Ulaskom ili promjenom MPC obitelji, pridruženom članu se prikazuju MPC transakcije i elektronički račun iz Konzum prodavaonica (e-račun) njene/njegove (nove) MPC obitelji odnosno glavnog člana MPC obitelji i drugih pridruženih članova obitelji. Povijest vlastitih MPC transakcija i e-računa članu više nije dostupna. Buduće MPC transakcije i ostvarene pogodnosti, budući e-računi (zajedno s informacijom o članu obitelji na koga se isti odnosi) kao i podaci iz Dječjeg kluba pridruženog člana od ulaska u (novu) MPC obitelj postaju dostupni svim članovima te MPC obitelji. Isti podaci ostaju u MPC obitelji i po izlasku pojedinog člana iz MPC obitelji. Kada novi (dodatni) član ulazi u postojeću MPC obitelj, dobiva uvid u podatke zabilježene unutar te MPC obitelji. Svaki član MPC obitelji može na svoj uređaj preuzeti e- račune dostupne unutar MPC obitelji.
Pogodnosti:
Sve pogodnosti članova MPC obitelji bilježe se na zajednički MPC račun (račun glavnog člana), a ulaskom u MPC obitelj Vaše trenutne pogodnosti prenose se na taj isti zajednički račun. Te pogodnosti ostaju u obitelji i po Vašem izlasku iz obitelji. Svaki član obitelji može samostalno i bez ograničenja koristiti sve pogodnosti na zajedničkom računu, uključujući sve BONUS eure.
Članovi obitelji:
Obitelj čini glavni član zajedno sa svim (drugim) članovima koji su se pridružili njegovoj obitelji – pridruženim članovima. Član ulazi u obitelj na način da pošalje zahtjev drugom članu za pridruživanjem (koji postaje glavni član). Ako je glavni član već dio postojeće obitelji, član ulazi u njegovu postojeću obitelj. Sve članove obitelji možete vidjeti na MultiPlusCard mobilnoj aplikaciji, klikom na „Moji podaci“ pa zatim na „Moja obitelj“. Pojedini član ostaje u obitelji sve dok ne odluči izaći iz obitelji ili dok ga glavni član ne isključi iz obitelji.
Glavni član:
Glavni član može u obitelj uključivati dodatne članove te isključivati pridružene članove iz obitelji. Glavni član može, na zahtjev drugog (pridruženog) člana, prenijeti na njega /nju svoju ulogu „glavnog“ člana obitelji. Ako glavni član pošalje zahtjev za pridruživanjem drugom članu MultiPlusCard programa, glavni član i svi (pridruženi) članovi njegove obitelji se pridružuju tom drugom članu (novi glavni član) i njegovoj obitelji. Glavni član izlazi iz obitelji na način da isključi sve pridružene članove iz svoje obitelji. Tko je aktualni glavni član obitelji uvijek možete vidjeti na MultiPlusCard mobilnoj aplikaciji, klikom na „Moji podaci“ pa zatim na „Moja obitelj“.
Pridruženi član:
Pridruženi član može u svakom trenutku istupiti iz obitelji. U slučaju istupanja, sve pogodnosti ostaju u obitelji i po izlasku iz obitelji. Također, u slučaju istupanja svi podaci pridruženog člana o MPC transakcijama i ostvarenim pogodnostima, e-računi kao i podaci iz Dječjeg kluba ostaju dostupni u obitelji. Ako pridruženi član obitelji pošalje zahtjev za pridruživanjem drugom članu MultiPlusCard programa, ulaskom u novu obitelj automatski izlazi iz postojeće obitelji.
E-račun:
Svakom članu dostupni su njegovi e-računi kroz period od 9 (devet) mjeseci. Ulaskom ili izlaskom ili promjenom MPC obitelj, članu će nadalje biti dostupni isključivo njegovi novi e-računi. Član može prije ulaska ili izlaska ili promjene MPC obitelji svoje e-račune preuzeti na svoj uređaj te ih na taj način zadržati. Kod ulaska ili promjene MPC obitelji, članu će biti dostupni i e-računi njene / njegove (nove) MPC obitelji. Izlaskom iz MPC obitelji, e-računi za transakcije učinjene u sklopu MPC obitelji, ostaju dostupni članovima MPC obitelji.
Pravila Nagradne igre
PRAVILA NAGRADNE IGRE
“Nemaš PAUZU? Zgrabi MINUTE”
Članak 1.Priređivač
Nagradnu igru priređuje MULTIPLUS CARD d.o.o.iz Zagreba, Ulica Vjekoslava Heinzela 62A, OIB 18207737728(dalje u tekstu "MultiPlus Card").Za te potrebe, MultiPlus Card ujedno donosi ova Pravila nagradne igre „Nemaš PAUZU? Zgrabi MINUTE!“(dalje u tekstu "Pravila") koja će biti objavljena na www.multipluscard.hr i u mobilnoj aplikaciji MultiPlusCard.
Članak 2.Naziv i sudionici nagradne igre
MultiPlus Card priređuje nagradnu igru pod nazivom „Nemaš PAUZU? Zgrabi MINUTE“ (u daljnjem tekstu "Nagradna igra"). Nagradna igra namijenjena je za punoljetne fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj koje su članovi MultiPlusCard programa i korisnici mobilne aplikacije MultiPlusCard.
Nagradnoj igri pristupa se kroz MultiPlusCard mobilnu aplikaciju. Sudionicima se daju ova Pravila kod pristupa te su ih sudionici dužni prihvatiti kako bi sudjelovali u Nagradnoj igri.Pristupanjem Nagradnoj igri sudionici potvrđuju da ispunjavaju ovdje propisane uvjete za sudjelovanjem.
Zaposlenici MultiPlus Carda kao priređivača i bilo koje druge pravne osobe izravno uključene u realizaciju ove Nagradne igre nemaju pravo sudjelovati u Nagradnoj igri(te nemaju pravo na eventualno osvojene nagrade).
Članak 3. Svrha priređivanja Nagradne igre
Svrha priređivanja Nagradne igre je promocija MultiPlusCard programa nagrađivanja i mobilne aplikacije MultiPlusCard.
Članak 4. Vrijeme trajanja Nagradne igre
Nagradna igra počinje 16. lipnja 2025. godine i traje do 30. lipnja 2025. godine. Nagradna igra je podijeljena u 2 KOLA:
- KOLO 16. 6. – 23. 6.
- KOLO 23. 6. - 30. 6.
Članak 5. Sudjelovanje
U Nagradnoj igri sudjeluje se na način da u pojedinom kolu Nagradne igre član MultiPlusCard programa za vrijeme trajanja Nagradne igre: (1) odigra Igricu u mobilnoj aplikaciji MultiPlusCard i (2) obavi najmanje jednu kupovinu uz MultiPlus karticu u bilo kojoj Konzum prodavaonici.
U tjedno izvlačenje za nagradu ulaze svi sudionici:
- koji u tjednu 16. 6. od 10 sati do 23. 6. do 9 sati odigraju Igricu u MultiPlusCard mobilnoj aplikacijite obave najmanje jednu kupovinu uz MultiPlus karticu u Konzumu.
- koji u tjednu 23. 6. od 10 sati do 30. 6. do 9 sati odigraju Igricu u MultiPlusCard mobilnoj aplikacijite obave najmanje jednu kupovinu uz MultiPlus karticu u Konzumu.
Članak 6. Igrica
Svaki sudionik može u jednom kolu igrati Igricu koliko puta želi, ali za prijavu u Nagradnu igru potrebno je samo jedanput odigrati Igricu. Broj igranja Igrice ne povećava broj ulazaka u tjedno izvlačenje.
U Igrici ne postoji zadano vrijeme kao ni broj bodova koje korisnik mora sakupiti kako bi ušao u nagradno izvlačenje.
Sudjelovanje je predviđeno isključivo putem vlastite MultiPlusCard mobilne aplikacije. Za potrebe pristupa Igrici, svakom sudioniku dodjeljuje se jedinstvena URL adresa. Igranje se bilježi putem te jedinstvene URL adrese. Sudionik je stoga obvezan pristupati Igrici putem vlastite MultiPlusCard mobilne aplikacije (u suprotnom rezultat neće biti ispravno zabilježen) te dodijeljenu jedinstvenu URL adresu čuvati kao povjerljivu (isključiti je iz objava na društvenim mrežama i slično). Sudionik preuzima svu odgovornost za pristup Nagradnoj igri putem svoje jedinstvene URL adrese.
Članak 7.Fond nagrada Za Nagradnu igru utvrđuje se sljedeći fond tjednih nagrada:
TJEDAN | NAGRADE | KOLIČINA | VRIJEDNOST | UKUPNO |
---|---|---|---|---|
16. 6.- 23. 6. | BONUS EURI NA MULTIPLUS KARTICI | 5 | 100,00 € | 500,00 € |
23. 6.- 30. 6. | BONUS EURI NA MULTIPLUS KARTICI | 5 | 100,00 € | 500,00 € |
Ukupna vrijednost nagradnog fonda iznosi 1.000 EURA(slovima: tisuću).Vrijednost nagrada izražena je s PDV - om.MultiPlus Card se obvezuje 5(pet) posto utvrđene vrijednosti nagradnog fonda uplatiti u korist Hrvatskog crvenog križa.
Članak 8.Izvlačenje nagrada
Dobitnici će se izvlačiti slučajnim kompjuterskim odabirom. Sudionik može biti dobitnikom samo jednom(najviše jedna nagrada u tjednom izvlačenju; dobitnik ne sudjeluje u izvlačenju u sljedećim krugovima).
Izvlačenje dobitnika Nagradne igre održat će se:
- 27. 6. 2025. (petak) za sudjelovanje u tjednu: 16. 6. - 23. 6. (5 dobitnika)
- 4. 7. 2025. (petak) za sudjelovanje u tjednu: 23. 6. - 30. 6. (5 dobitnika)
Članak 9.Objava dobitnika i dodjeljivanje nagrada
Imena dobitnika Nagradne igre bit će objavljena na internetskoj stranici www.multipluscard.hr u roku od osam(8) dana od dana izvlačenja.
U slučaju da se u Nagradnu igru uključi manje sudionika od broja nagrada koje su predviđene nagradnim fondom, dodijelit će se onoliko nagrada koliko je u Nagradnoj igri sudjelovalo sudionika. S nagradama koje ne budu realizirane postupit će se u skladu sa Zakonom o igrama na sreću(NN 87 / 09, 35 / 13, 158 / 13, 41 / 14, 143 / 14 i 114 / 22) i Pravilnikom o priređivanju nagradnih igara(NN 8 / 10).
Članak 10.Ostala pravila
Osvojena nagrada nije prenosiva i ne može se zamijeniti za novac. Sudionici ne mogu zahtijevati nagrade u većim iznosima ili drugačije nagrade od onih koje su navedene u ovim Pravilima.Dodijeljivanjem nagrade dobitniku na njegov MultiPlusCard račun prestaju sve daljnje obveze priređivača prema dobitniku.
MultiPlus Card zadržava pravo u bilo kojem trenutku isključiti iz Nagradne igre ili pak oduzeti dodijeljenu nagradu onom sudioniku za kojeg postoji opravdana sumnja da krši Pravila ove Nagradne igre ili Pravila MultiPlusCard programa.
Isključuje se bilo kakva odgovornost MultiPlus Card - a za moguću štetu dobitnicima koja bi mogla proizlaziti iz osvojenih / dodijeljenih nagrada odnosno njihovih eventualnih nedostataka.
Članak 11.Otkazivanje Nagradne igre
MultiPlus Card će otkazati Nagradnu igru ako prije ili u razdoblju trajanja Nagradne igre nastupe okolnosti koje MultiPlus Card u trenutku donošenja odluke o održavanju Nagradne igre ne može predvidjeti niti na te okolnosti može utjecati, a takve okolnosti imaju ili bi mogle imati negativan utjecaj na poslovanje MultiPlus Carda.U slučaju nastupa okolnosti iz prethodne rečenice, MultiPlus Card će sudionike obavijestiti o otkazu Nagradne igre javno, na www.multipluscard.hr.
Članak 12.Porezi
Dobitnici ne snose nikakve poreze, obveze niti naknade direktno povezane s nagradama odnosno sudjelovanjem u Nagradnoj igri.
Članak 13.U slučaju spora
U slučaju mogućeg spora MultiPlus Carda i sudionika, ugovara se isključiva nadležnost suda u Zagrebu.
Članak 14.Rješavanje pritužbi
Sve pritužbe i reklamacije rješava MultiPlus Card. Sudionici mogu svoje pritužbe i reklamacije poslati MultiPlus Cardu najkasnije 3(tri) dana od izvlačenja nagrada u pojedinom kolu, i to putem info@multipluscard.hr.Odluka MultiPlus Carda o svim pitanjima povezanim s Nagradnom igrom odnosno primjenom ovih Pravila konačna je i obvezuje sve sudionike.
Članak 15.Završne odredbe
MultiPlus Card zadržava pravo na izmjenu ovih Pravila prije početka Nagradne igre, osim u slučajevima određenim Pravilnikom o priređivanju nagradnih igara(NN 8 / 10).Sudionici će o eventualnim izmjenama pravila biti obaviješteni putem internetske stranice na www.multipluscard.hr.
Ova Pravila se primjenjuju i vrijede po dobivanju suglasnosti Ministarstva financija Republike Hrvatske i po javnom objavljivanju na službenim web stranicama MultiPlusCarda na www.multipluscard.hr.
Zagreb, 3.lipnja 2025.
Pravila Dječji klub
1. MultiPlus Card d.o.o. iz Zagreba, Zagrebačka avenija 7, OIB 18207737728 (u daljnjem tekstu: MPC) voditelj je programa nagrađivanja vjernosti pod nazivom MultiPlusCard Dječji klub (u daljnjem tekstu: Dječji klub).
2. Ova Pravila MultiPlusCard Dječjeg kluba (u daljnjem tekstu: Pravila) uređuju odnos MPC-a kao voditelja Dječjeg kluba te svake osobe koja dobrovoljno sudjeluje u Dječjem klubu kao njegov član.
3. Sve predviđeno za MultiPlusCard Program na odgovarajući se način primjenjuje na Dječji klub. Pravila MultiPlusCard Programa (www.multipluscard.hr/o-nama/pravila-programa) na odgovarajući način se primjenjuju na Dječji klub, osim ako ovdje nije izričito drugačije određeno.
4. Pravila privatnosti Dječjeg kluba dostupna su na web-stranici www.multipluscard.hr/o-nama/pravila-privatnosti-djecji-klubi MultiPlusCard mobilnoj aplikaciji i sadržavaju više informacija o tome kako se obrađuju osobni podaci članova, o zaštiti osobnih podataka, o pravima članova u vezi s njihovim osobnim podacima, o razdoblju čuvanja osobnih podataka i ostale povezane informacije.
5. Članovi Dječjeg kluba obvezni su se upoznati s ovim Pravilima i ostalim dokumentima na koje se Pravila pozivaju.
6. Dječji klub namijenjen je isključivo, trudnicama i roditeljima maloljetne djece, ujedno članovima MultiPlusCard Programa, koji članstvom u Dječjem klubu mogu ostvariti dodatne pogodnosti. Članstvo u Dječjem klubu prestaje punoljetnošću djeteta.
7. Osoba koja želi postati članom Dječjeg kluba obvezna je popuniti pristupnicu za Dječji klub (elektroničku) dostupnu na MultiPlusCard mobilnoj aplikaciji. Osoba koja želi istupiti iz Dječjeg kluba može to učiniti na MultiPlusCard mobilnoj aplikaciji ili pozivom na infotelefon 072/ 000 110.
8. Ova verzija Pravila primjenjuje se od 25. siječnja 2024. godine.
Pravila privatnosti Dječji klub
Preuzmi Pravila privatnosti Dječjeg kluba
1.1 Ovo su Pravila privatnosti (u daljnjem tekstu: Pravila Privatnosti) programa nagrađivanja vjernosti pod nazivom MultiPlusCard Dječji klub (u daljnjem tekstu: Dječji klub).
1.2. Donosi ih MultiPlus Card d.o.o. iz Zagreba, Zagrebačka avenija 7, OIB 18207737728 (u daljnjem tekstu: MPC) kao voditelj Dječjeg kluba te voditelj obrade vaših osobnih podataka.
1.3. Ova Pravila privatnosti uređuju pitanja obrade vaših osobnih podataka te općenito zaštitu vaše privatnosti kao članova Dječjeg kluba. Ova Pravila Privatnosti uređuju isključivo posebnosti Dječjeg kluba, a u ostalom dijelu primjenjuju se Pravila privatnosti MultiPlusCard Programa (www.multipluscard.hr/o-nama/pravila-privatnosti).
1.4. Ako imate pitanja povezana s Pravilima privatnosti, vašim osobnim podacima ili sa zaštitom osobnih podataka, možete se obratiti na e-adresu privatnost@multipluscard.hr.
1.5. Ova verzija Pravila privatnosti primjenjuje se od 25. siječnja 2024. godine.
2. Koje vaše osobne podatke obrađujemo?
2.1. Dodatno uz podatke koji se obrađuju u okviru MultiPlusCard Programa obrađujemo one osobne podatke koje ste nam dali prilikom pristupanja Dječjem klubu:
- planirani datum porođaja – u slučaju trudnica
- datum i godina rođenja djeteta te spol djeteta – u ostalim slučajevima.
2.2. Kako ste član i MultiPlusCard Programa i Dječjeg kluba, prilikom vašeg učlanjenja u Dječji klub koristimo vaše podatke iz MultiPlusCard Programa. Ako želite promijeniti neki od tih podataka, molimo vas da ih izmijenite u okviru MultiPlusCard Programa.
3. Na temelju čega obrađujemo vaše osobne podatke?
3.1. Vaše osobne podatke obrađujemo za potrebe Dječjeg kluba, jer su oni nužni zbog vašeg članstva u Dječjem klubu. Ako se ne slažete s načinom obrade vaših osobnih podataka, u svakom trenutku možete istupiti iz Dječjeg kluba sukladno Pravilima Dječjeg kluba (točka 7).
3.2. Osim toga, ako ste dali svoju suglasnost, vaše osobne podatke iz Dječjeg kluba upotrebljavamo ujedno i za potrebe MultiPlusCard Programa.
4. Vaša prava povezana s osobnim podacima
4.1. Pravo na povlačenje suglasnosti:
Suglasnost za obradu vaših osobnih podataka za potrebe MultiPlusCard Programa možete u svakom trenutku povući pristupom na svoj profil na MultiPlusCard mobilnoj aplikaciji ili pozivom na infotelefon 072/ 000 110.
Opća pravila privatnosti
Preuzmi Opća pravila privatnosti
1. Osnovni pojmovi
1.1. Opća pravila privatnosti donosi MultiPlus Card d.o.o. iz Zagreba, Zagrebačka avenija 7, OIB 18207737728 (dalje: MPC) kao voditelj obrade osobnih podataka. Opća pravila privatnosti uređuju pitanje obrade osobnih podataka poslovnih partnera MPC-a, kandidata koji se MPC-u javljaju za posao i ostalih fizičkih osoba koje se obraćaju MPC-u sa svojim prijedlozima, pitanjima ili prigovorima.
1.2. Osim ovih Općih pravila privatnosti, MPC je kao voditelj obrade objavio i Pravila privatnosti za članove MultiPlusCard programa (www.multipluscard.hr/o-nama/pravila-privatnosti) koja sadržavaju informacije o obradi osobnih podataka članova MultiPlusCard programa. Ova Opća pravila privatnosti ne primjenjuju se na članove MultiPlusCard programa.
1.3. Ako imate pitanja povezana s ovim Općim pravilima privatnosti, vašim osobnim podacima ili sa zaštitom osobnih podataka, možete se obratiti našem službeniku za zaštitu osobnih podataka putem e-adrese privatnost@multipluscard.hr ili pismenim putem tako da svoj dopis naslovite na:
MultiPlus Card d.o.o.
Za službenika za zaštitu osobnih podataka
Zagrebačka avenija 7
10000 Zagreb.
1.4. Ova verzija Općih pravila privatnosti objavljena je dana 25. siječnja 2024. godine.
2. Zaposlenici i ovlaštene osobe naših poslovnih partnera
2.1. Koje vaše osobne podatke obrađujemo?
2.1.1. Ako ste zaposlenik ili ovlaštena osoba naših poslovnih partnera (npr. naručitelja naših usluga, pružatelja usluga, partnera MultiPlusCard programa ili slično), obrađujemo vaše osobne podatke, i to one koje ste nam dali, odnosno koje nam je naš poslovni partner dao prilikom uspostavljanja i održavanja našeg poslovnog odnosa. To su sljedeći osobni podaci:
- 2.1.1.1. ime, prezime te položaj u pravnoj osobi;
- 2.1.1.2. podaci za kontakt (telefon, e-adresa).
2.2. U koju svrhu obrađujemo vaše osobne podatke?
2.2.1. Vaše osobne podatke obrađujemo u sljedeće svrhe:
- 2.2.1.1. Kako bismo ispunili svoje ugovorne obveze prema našem poslovnom partneru i poduzeli druge potrebne radnje u vezi sa sklapanjem i izvršavanjem ugovora s našim poslovnim partnerom (npr. zbog izdavanja faktura, isporuka robe ili slično) ili prethodnih radnji (npr. slanje ponuda). U tom slučaju osnova je za obradu vaših osobnih podataka naš legitiman interes.
- 2.2.1.2. U drugim situacijama kad imamo legitimni interes (npr. kad je to nužno za provođenje sigurnosnih mjera, interne kontrole ili slično).
- 2.2.1.3. Kako bismo ispunili svoje zakonske obveze (npr. odgovor na zahtjev u vezi s vašim osobnim podacima). U tom slučaju osnova je za obradu vaših osobnih podataka ispunjenje naše zakonske obveze.
2.2.2. U svakom slučaju, naši poslovni partneri obvezni su vas obavijestiti o tome da nam prosljeđuju vaše osobne podatke (kad je to slučaj).
2.3. Zbog izbjegavanja svake sumnje ova Opća pravila privatnosti ne uređuju pitanje obrade osobnih podataka zaposlenika MPC-a. Informacije o obradi osobnih podataka zaposlenika MPC-a dostupne su u zasebnim pravilima namijenjenim isključivo zaposlenicima MPC-a.
3. Ako ste nam poslali prijedlog, pitanje ili prigovor
3.1. Koje vaše osobne podatke obrađujemo?
Obrađujemo osobne podatke koje smo prikupili u vašim prijedlozima, pitanjima ili prigovorima koje ste nam uputili e-poštom, ili pismenim putem. To su sljedeći podaci – odstupanja kod pojedinih obrazaca su moguća (u kojima vas tražimo manje podataka):
- 3.1.1.1. ime i prezime;
- 3.1.1.2. podaci za kontakt (telefon, e-mail).
3.2. U koju svrhu obrađujemo vaše osobne podatke?
3.1.2. Vaše osobne podatke obrađujemo u sljedeće svrhe:
- 3.1.2.1. Kako bismo odgovorili na vaše prijedloge, pitanja odnosno prigovore kao i dokazali urednost našeg postupanja. U tom je slučaju osnova za obradu vaših osobnih podataka naš legitimni interes.
- 3.1.2.2 Kako bismo ispunili svoje zakonske obveze (npr. propise o zaštiti potrošača). U tom je slučaju osnova za obradu vaših osobnih podataka ispunjenje naše zakonske obveze.
4. Kandidati za posao
4.1. Koje vaše osobne podatke obrađujemo?
4.1.1. Obrađujemo vaše osobne podatke koje ste nam dali, odnosno one koje smo sami prikupili u svrhu zapošljavanja. To su sljedeći podaci:
- 4.1.1.1. Vaše podatke koje navedete u svome životopisu ili molbi za posao – no nikada ne posebne kategorije osobnih podataka.
4.1.2. Obrađujemo vaše osobne podatke koje ste nam dali, odnosno koje smo prikupili u svrhu studentskog rada (sklapanja ugovora o djelu redovitog studenta). To su sljedeći podaci:
- 4.1.2.1. ime i prezime, podaci o obrazovanju, e-adresa i broj telefona;
- 4.1.2.2. ostali podaci koje navedete u svojem životopisu ili prijavi za posao – no nikada ne posebne kategorije osobnih podataka.
4.1.3. U slučaju zasnivanja radnog odnosa od vas ćemo prikupiti i dodatne podatke koje moramo prikupljati u skladu s radnopravnim propisima. Na obradu tih osobnih podataka primjenjuju se naša Pravila privatnosti za zaposlenike.
4.2. U koju svrhu obrađujemo vaše osobne podatke?
4.2.1. Vaše osobne podatke obrađujemo u sljedeće svrhe:
- 4.2.1.1. Ako ste kandidat za određeno radno mjesto, vaše osobne podatke obrađujemo kako bismo poduzeli radnje potrebne zbog odabira i zapošljavanja novih zaposlenika (npr. zbog organizacije razgovora za posao). U tom je slučaju osnova za obradu vaših osobnih podataka naš legitimni interes.
- 4.2.1.2. Ako ste nam poslali otvorenu molbu za posao, vaše osobne podatke obrađujemo kako bismo vas uzeli u obzir prilikom traženja novih radnika te kontaktirali s vama u svrhu zapošljavanja. U tom je slučaju osnova za obradu vaših osobnih podataka naš legitimni interes.
- 4.2.1.3. Ako ste nam prilikom prijave na natječaj za određeno radno mjesto dali svoju privolu da vaše podatke prikupimo u svoju evidenciju te vam se obratimo i za druga radna mjesta, vaše osobne podatke obrađujemo kako bismo vas uzeli u obzir prilikom traženja novih radnika i obratili vam se u svrhu zapošljavanja. U tom je slučaju osnova za obradu vaših osobnih podataka vaša privola.
- 4.2.1.4. Kako bismo ispunili svoje zakonske obveze (npr. odgovor na zahtjev u vezi s vašim osobnim podacima). U tom je slučaju osnova za obradu vaših osobnih podataka ispunjenje naše zakonske obveze.
5. Pristup vašim osobnim podacima
5.1. Sigurnost vaših osobnih podataka nam je bitna te poduzimamo sve razumne mjere kako bismo ih zaštitili.
5.2. Treće osobe imaju pravo pristupa i obrade vaših osobnih podataka samo u sljedećim situacijama:
- 5.2.1. Treći pružatelji usluga čijim se uslugama koristimo za potrebe našeg operativnog poslovanja kao što su primjerice usluge pronalaska, selekcije i testiranja kandidata za posao, zatim poštanske i kurirske usluge, usluge marketinga, tiskare, IT usluge i slično. Predmetne pružatelje usluga odabrali smo pažljivo i redovito ih provjeravamo, posebice kad je riječ o njihovu pažljivom rukovanju podacima. Svi pružatelji usluga obvezni su držati vaše osobne podatke povjerljivima. U tom slučaju oni vaše osobne podatke obrađuju isključivo sukladno našim uputama.
- 5.2.2. Treći pružatelji usluga čijim se uslugama koristimo kako bismo udovoljili nekoj svojoj zakonskoj obvezi ili kad za to imamo opravdan interes, kao što su primjerice revizori, društva za certifikaciju i slično. U tom slučaju oni vaše osobne podatke obrađuju na temelju i u skladu s danim im zakonskim ovlaštenjima i pravilima.
- 5.2.3. Nadležna tijela kod provedbe nadzora nad zakonitošću poslovanja i postupanja. U tom slučaju ona vaše osobne podatke obrađuju sukladno njihovim zakonskim ovlastima.
6. Prijenos vaših osobnih podataka u treće zemlje
6.1. Vaše osobne podatke ne prenosimo u treće zemlje.
7. Zaštita vaših osobnih podataka
7.1. Sigurnost vaših osobnih podataka nam je bitna te poduzimamo sve razumne mjere kako bismo ih zaštitili. Zbog toga MPC zajedno sa svojim pružateljima IT i drugih usluga primjenjuje najbolje industrijske standarde (primjerice ISO 27001, CIS Critical Controls i OWASP) uz primjenu naprednih informatičkih, tehničkih i fizičkih sigurnosnih rješenja i sustava kontrole.
8. Čuvanje vaših osobnih podataka
8.1. Vaše osobne podatke čuvamo tijekom sljedećih razdoblja:
- 8.1.1. Podatke kod kojih postoji zakonom definiran rok čuvanja čuvamo tijekom tog razdoblja i brišemo u dodatnom razdoblju od godine dana.
- 8.1.2. Ako ste zaposlenik ili druga povezana osoba našeg poslovnog partnera, vaše osobne podatke čuvamo tijekom cijelog razdoblja valjanosti ugovora s našim poslovnim partnerom i brišemo ih u dodatnom razdoblju od šest godina od prestanka ugovora (razdoblje zastare od pet godina uvećano za jednogodišnje razdoblje za brisanje). Iznimka su podaci kod kojih postoji zakonski definiran rok čuvanja.
- 8.1.3. Ako ste zainteresirani za zaposlenje ili studentski rad kod nas, vaše osobne podatke koje ste nam dostavili u prijavi na pojedinačni oglas za posao čuvamo dok traje postupak selekcije te ih nakon završetka postupka brišemo u roku ne duljem od šest mjeseci.
- 8.1.4. Ako ste zainteresirani za zaposlenje ili studentski rad kod nas i poslali ste nam otvorenu molbu za posao, vaše osobne podatke čuvamo najdulje šest mjeseci.
- 8.1.5. Osobne podatke koje obrađujemo na temelju našeg legitimnog interesa čuvamo sve dok postoji naš legitimni interes te ih brišemo u razdoblju od godine dana od prestanka našeg legitimnog interesa. Iznimka su podaci kod kojih postoji zakonom definiran rok čuvanja.
- 8.1.6. Osobne podatke koje obrađujemo na temelju vaše suglasnosti čuvamo sve dok imamo vašu suglasnost. U slučaju povlačenja suglasnosti brišemo ih u najkraćem nama mogućem roku. Ako je suglasnost dana na određeno razdoblje, vaše podatke brišemo nakon isteka tog razdoblja u najkraćem nama mogućem roku.
9. Vaša prava
9.1. Kad želite iskoristiti jedno ili više od u nastavku navedenih prava, MPC ima pravo provjeriti vaš identitet, sve u svrhu zaštite vaših osobnih podataka. Ako često ili prekomjerno tražite pristup ili prijenos vaših osobnih podataka (primjerice ako tražite sve osobne podatke u pismenom obliku ili je od prošlog istovjetnog zahtjeva prošlo manje od šest mjeseci), MPC ima pravo tražiti podmirenje svojih troškova prije provođenja takve radnje.
9.2. U nastavku navedena prava ostvarujete na način da popunite Zahtjev koji se nalazi na www.multipluscard.hr/pravila ili ga možete zatražiti pozivom na 072 000 110. Popunjeni Zahtjev pošaljite sukladno uputama na Zahtjevu. Na vaš zahtjev odgovorit ćemo u najkraćem roku, a najkasnije u roku od mjesec dana od dana zaprimanja urednog Zahtjeva. U slučaju zaprimanja velikog broja Zahtjeva, kao i u slučaju složenosti vašeg upita, moguće je da će nam biti potrebno dodatno vrijeme za odgovor. U tom slučaju pravodobno ćemo vas obavijestiti i dobit ćete naš odgovor najkasnije tri mjeseca od dana zaprimanja urednog Zahtjeva.
9.3. Pristup vašim osobnim podacima:
Imate pravo zatražiti od nas potvrdu o tome obrađujemo li vaše osobne podatke, kao i pristup svojim osobnim podacima koje obrađujemo.
9.4. Ispravak netočnih osobnih podataka:
Imate pravo zatražiti ispravak vaših netočnih osobnih podataka i nadopuniti svoje osobne podatke.
9.5. Prenosivost osobnih podataka:
Imate pravo zatražiti prijenos vaših osobnih podataka (koje obrađujemo na temelju ugovora ili suglasnosti).
9.6. Prigovor protiv obrade vaših osobnih podataka:
Imate pravo prigovoriti na obradu vaših osobnih podataka kao i općenito na naš način postupanja s vašim osobnim podacima.
9.7. Pravo na ograničenja u obradi vaših osobnih podataka:
U određenim slučajevima predviđenim propisima koji uređuju pitanje zaštite osobnih podataka imate pravo zatražiti ograničenje obrade vaših podataka (u tom smislu upućujemo vas na članak 18. Opće uredbe o zaštiti podataka).
9.8. Pravo na povlačenje privole i pravo na zaborav:
Imate pravo u svakom trenutku povući privolu za daljnju obradu osobnih podataka. Povlačenje privole ne utječe na obrade provedene na temelju privole prije njezina povlačenja.
9.9. Pravo na pritužbu Agenciji za zaštitu osobnih podataka:
U svakom trenutku imate pravo na pritužbu nadležnom tijelu za zaštitu osobnih podataka – Agenciji za zaštitu osobnih podataka (www.azop.hr) – u vezi s obradom i zaštitom svojih osobnih podataka.
Čuvajte svoje pristupne podatke
Zašto je bitno čuvati lozinku za pristup MultiPlusCard računu?
Vaša lozinka omogućava pristup Vašem MultiPlusCard profilu, a svatko tko ima Vašu lozinku i podatak o broju MultiPlus kartice, može pristupiti Vašem MultiPlusCard profilu. U tom slučaju možete biti izloženi neovlaštenom pristupu Vašim povjerljivim podacima ili eventualnoj zloupotrebi Vaših povjerljivih podataka od strane neovlaštenih trećih osoba
Što sve omogućava pristup MultiPlusCard računu?
Vaš MultiPlusCard profil je namijenjen samo Vama kao članu MultiPlusCard programa nagrađivanja vjernosti. Profil sadrži Vaše podatke u okviru MultiPlusCard programa, odnosno podatke koje ste nam dali prilikom Vašeg učlanjenja, kao i one koji su prikupljeni kroz Vaše korištenje MultiPlus karticom, sve sukladno Pravilima programa te Pravilima privatnosti. Kroz sam MultiPlusCard profil možete upravljati svojim osobnim podacima (mijenjati iste, ispravljati, dopunjavati i slično). Na MultiPlusCard profilu možete pronaći svoje e-račune kao i druge informacije.
Što je s BONUS eurima?
Osim pristupa Vašim podacima, kao što su Vaše transakcije, kupovne navike i slično, pristup Vašem MultiPlusCard profilu, omogućava i upravljanje svim Vašim ostvarenim uštedama i pogodnostima pa tako i BONUS eurima. To znači da treća osoba ili aplikacija kojoj ste objelodanili svoju lozinku i/ili broj MultiPlus kartice ima pristup Vašem MultiPlusCard računu te može eventualno neovlašteno iskoristiti Vaše BONUS eure.
Kako se zaštititi?
Važno je čuvati lozinku svog MultiPlusCard profila i broj MultiPlus kartice. Nemojte spomenute podatke davati trećim osobama u koje nemate povjerenje i/ili pohranjivati u aplikacije trećih strana kojima ne vjerujete, izuzev partnerima Programa kod kojih želite ostvariti pogodnosti u okviru mogućnosti MultiPlusCard programa (npr. Konzum Klik). Ako svoju lozinku i/ili broj MultiPlus kartice objelodanite trećim osobama i/ili pohranite u aplikaciju treće strane, gubite kontrolu nad svojim MultiPlusCard profilom te svojim podacima i BONUS eurima kojima raspolažete te se nepotrebno izlažete mogućnosti zlonamjernog i neovlaštenog korištenja Vašeg MultiPlusCard računa.
Što ako sam već dao lozinku trećoj strani?
Jednostavno promijenite svoju lozinku kroz svoj MultiPlusCard profil. Novu lozinku ili broj MultiPlus kartice nemojte dijeliti s trećima osobama niti ju pohranjivati u aplikacije trećih strana koje nisu povezane s partnerima MultiPlusCard programa nagrađivanja vjernosti (više na linku www.multipluscard.hr/o-nama/pravila-nagradjivanja).
Upotreba kolačića
Više o kolačićima
Ova web stranica na Vaše računalo sprema malenu količinu informacija tzv. kolačića (eng. cookies). Neki kolačići služe da bi web stranica uopće radila, drugi da bi bolje (brže, preglednije ili slično) radila dok treći da bi vlasnik web stranice dobio više informacija o posjetiteljima web stranice.
Kada pristupate na našu web stranicu, sami odabirete kolačiće koje ste spremni podijeliti s nama kao vlasnicima web stranice:
Strogo potrebni kolačići: To su kolačići koji su nam nužni da bi web stranica uopće radila. Primjerice oni pamte koji je bio Vaš odabir kolačića. Naša web stranica uvijek prikuplja strogo potrebne kolačiće kako bi radila te za isto ne traži Vašu zasebnu suglasnost.
Analitički kolačići: To su kolačići koji nam pomažu bolje razumjeti način na koji koristite našu web stranicu, sve kako bi ju mogli bolje prilagoditi Vašim potrebama. Primjerice oni pamte kada ste pristupili našoj web stranici, koje naše podstranice ste posjećivali i slično. Naša web stranica prikuplja analitičke kolačiće samo ako ste nam za to dali suglasnost.
Kako promijeniti odabir?
Ako želite kasnije promijeniti odabir analitičkih kolačića, isto možete napraviti putem ikone Postavke za kolačiće koja se nalazi na dnu naše web stranice. Klikom na tu ikonu, otvorit će Vam se preglednik gdje možete odabrati kolačiće koje će naša stranica (ubuduće) spremati. Potom je potrebno ažurirati postavke Vašeg internetskog preglednika (ažurirati web stranicu).
Dodatno, postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u Vašem internetskome pregledniku. Više o tome možete saznati klikom na bilo koji od sljedećih linkova:
Osnovne informacije
- Skraćena tvrtka/naziv:
- MultiPlus Card d.o.o.
- Sjedište i adresa:
- HR-10000 Zagreb, Zagrebačka avenija 7
- Osnovna djelatnost:
- Istraživanje tržišta i ispitivanje javnog
mijenja - Pravni oblik:
- Društvo sa ograničenom
odgovornošću - OIB:
- 18207737728
- Matični broj (MB):
- 2638541
- Matični broj subjekta (MBS):
- 080728574
- Registarski sud:
- Trgovački sud u Zagrebu
- Temeljni kapital:
- 663.600,00 EUR, uplaćen u cijelosti
- Godina osnivanja:
- 2010. god.
- Predsjednik Uprave:
- Mateo Borac
- Članovi Uprave:
- Vladimir Mihaljević, Boris Sesar
- Kontakt podaci službenika za zaštitu osobnih podataka:
Tel: 01 472 3800
Email: privatnost@multipluscard.hr
- Žiro račun:
2360000-1102140009
Zagrebačka banka d.d., Trg bana
Josipa Jelačića 10 HR-10000 Zagreb
- Telefon
- +385 (0)1 4723800
- Fax
- +385 (0)1 4723802
MultiPlus Card d.o.o. je dio Fortenova grupe.