Što je

MultiPlusCard?

13

Bodovanje

i izračun bodova

12

Pravila

programa

11

Česta

pitanja

10
Saznaj više

Što je MultiPlusCard?

MultiPlusCard je program nagrađivanja vjernosti u kojem je uključen niz partnera i svaki od njih nagrađuje svaku vašu kupnju. U MultiPlusCard programu uvijek ste na dobitku jer svakom kupnjom sakupljate bodove i imate mogućnost ostvariti niz ostalih pogodnosti. Bodove možete sakupljati s članovima svoje obitelji te na taj način ostvarivati još više pogodnosti. Ako sakupite dovoljno bodova na kućnu adresu ćete dobiti nagradne kupone.
 

Započni sa skupljanjem
37

Bodovanje i izračun bodova

38

Nakon što se učlanite u program, bodove sakupljate kod svakog partnera na različit način. Za sakupljanje bodova prilikom svake kupnje morate imati MPC karticu

39

Kada kod nekog od partnera programa sakupite dovoljan broj bodova i tako prijeđete bodovni prag te bodove možete iskoristiti na kraju obračunskog razdoblja

40

Prilikom potrošnje bodovi kod svakog partnera vrijede isto, 25 sakupljenih bodova vrijedi 1 kunu.

25 bodova = 1 kuna



Često postavljana pitanja

Osnovne informacije o programu

Kako se sakupljanju bodovi?

Bodove sakupljate tako da MultiPlusCard karticu provučete svaki put kad kupujete na prodajnim mjestima odabranih MultiPlusCard partnera te svakim plaćanjem svojom Mastercard i Maestro karticom Zagrebačke banke na bilo kojem prodajnom mjestu u zemlji i u inozemstvu.

Gdje mogu iskoristiti bodove?

Sakupljeni nagradni bodovi u jednom obračunskom razdoblju za članove koji su prešli potreban prag barem kod jednog Partnera Programa dostavljaju se nakon zaključenja obračunskog razdoblja u obliku nagradnih iznosa (kupona) izraženih kao popust u kunama članovima Programa poštom ili elektroničkim putem. Nagradni iznos možete iskoristiti kao popust za kupnju proizvoda ili usluga na prodajnim mjestima partnera naših partnera. Popis partnera kod kojih možete iskoristiti nagradni iznos pronađite ovdje.

Članstvo u MultiPlusCard programu

Još uvijek imam privremenu karticu, kada ću dobiti stalnu?

Vaša osobna kartica uskoro stiže na vašu kućnu adresu. Ako ste se učlanili prije više od 4 tjedna, ljubazno vas molimo da nas nazovete na info telefon 072 000110.

Izgubio sam MultiPlusCard karticu, što da radim?

U slučaju gubitka kartice uzmite novu privremenu karticu s pristupnice, koju ćete naći na prodajnim mjestima ili u poslovnicama naših partnera. Privremenu karticu možete odmah početi koristiti. Pristupnicu nije potrebno ponovno ispunjavati. Nazovite nas na info telefon 072 000110 i pobrinut ćemo se da vaše podatke povežemo s vašom novom karticom.

Koliko traje obračunsko razdoblje?

Obračunsko razdoblje traje 3 mjeseca. Prvo obračunsko razdoblje počinje 1. ožujka i traje do 31. svibnja, drugo od 1. lipnja do 31. kolovoza, treće od 1. rujna do 30. studenog, i od 1. prosinca do 28. veljače.

Kako mogu provjeriti svoje bodovno stanje?
Ukupan broj bodova koje ste ostvarili u tekućem obračunskom razdoblju možete u svakom trenutku saznati na broj 072 000110 ili jednostavno kliknite ovdje. Bodovno stanje možete provjeravati i putem MultiPlusCard mobilne aplikacije.
Pročitajte sva pitanja


Trebate li dodatne informacije?

Pitanja Email Info telefon 072 000110