Što je MultiPlusCard?

MultiPlusCard je program nagrađivanja vjernosti u kojem je uključen niz partnera i svaki od njih nagrađuje svaku vašu kupnju. U MultiPlusCard programu uvijek ste na dobitku jer svakom kupnjom sakupljate bodove i imate mogućnost ostvariti niz ostalih pogodnosti. Bodove možete sakupljati s članovima svoje obitelji te na taj način ostvarivati još više pogodnosti. Ako sakupite dovoljno bodova na kućnu adresu ćete dobiti nagradne kupone.

Započni sa skupljanjem

Bodovanje i izračun bodova

Nakon što se učlanite u program, bodove sakupljate kod svakog partnera na različit način. Za sakupljanje bodova prilikom svake kupnje morate imati MPC karticu

Kada kod nekog od partnera programa sakupite dovoljan broj bodova i tako prijeđete bodovni prag te bodove možete iskoristiti na kraju obračunskog razdoblja

Prilikom potrošnje bodovi kod svakog partnera vrijede isto, 25 sakupljenih bodova vrijedi 1 kunu.

25 bodova = 1 kuna

Pravila programa

MultiPlus Card d.o.o. (dalje: MPC) voditelj je programa nagrađivanja članova MPC-a (dalje: Program) i korisnika kartice MPC-a. Program omogućuje korisnicima da kupnjama ili korištenjem uslugama partnera Programa ostvaruju određene pogodnosti. MPC kartica ostaje u vlasništvu MPC-a. MPC zadržava pravo da u bilo kojem trenutku, uz prethodnu obavijest korisnicima, povuče karticu iz optjecaja. MPC i partneri Programa zadržavaju pravo da potpuno ukinu ili izmijene pojedine elemente Programa, o čemu će korisnik biti na odgovarajući način obaviješten.
Korisnikom MPC kartice može postati svaka fizička punoljetna osoba s prebivalištem u Republici Hrvatskoj koja da svoju izričitu suglasnost i privolu za učlanjenje u Program. Korisnikom MPC kartice ne mogu biti obrtnici niti pravne osobe. Kartica se korisniku izdaje besplatno.
Nakon upućivanja zahtjeva za izdavanje kartice korisnik dobiva privremenu karticu. Privremena kartica vrijedi do dostave osobne kartice korisniku ili do opoziva. Osobna kartica dostavit će se korisniku potom najkasnije 6 tjedana od zaprimanja zahtjeva.
MPC kartica nije prenosiva i njome se može koristiti isključivo osoba čiji je potpis na poleđini kartice. MPC kartica ne može se koristiti kao sredstvo plaćanja.
Pravo na nagradne bodove korisnik ostvaruje: provlačenjem MPC kartice svaki put kad kupuje na prodajnim mjestima određenih partnera, svakim plaćanjem MasterCard ili Maestro karticom Zagrebačke banke na bilo kojem prodajnom mjestu u zemlji i inozemstvu te svakom nadoplatom prijavljenog Simpa računa, drugog računa na bonove Hrvatskog Telekoma i/ili MultiPlus mobile računa.
Načini prikupljanja nagradnih bodova, vrijednost nagradnih bodova i načini iskorištavanja podrobnije su opisani na www.multipluscard.hr.
Svi bodovi ostvareni kod svih partnera zbrajaju se do kraja obračunskog razdoblja, koje iznosi tri mjeseca. Obračunska razdoblja započinju 1. ožujka, 1. lipnja, 1. rujna i 1. prosinca svake godine.
Na kraju svakog obračunskog razdoblja korisnik ostvaruje pravo na nagradne kupone odnosno drugu pogodnost za svaki ostvareni nagradni bod. Vrijednost 25 prikupljenih bodova iznosi 1 kn. Partneri MultiPlusCard programa zadržavaju pravo na kraju obračunskog razdoblja određen iznos bodova zamijeniti za druge pogodnosti i popuste. U tom slučaju ukupan iznos bodova i kupona umanjit ce se za dio koji je dodijeljen u sklopu drugih popusta. Za R1 račune ne dobivaju se nagradni bodovi. Sve pojedinosti dostupne su na www.multipluscard.hr.
Pravo na popust korisnik ostvaruje putem kupona koji se dostavljaju na kućnu adresu na kraju obračunskog razdoblja. Osim kupona, dio bodova korisniku se može dodijeliti putem alternativnih kanala. U tom slučaju ukupan iznos kupona umanjit će se za dio koji je dodijeljen drugim kanalima. Na kuponu je naveden iznos ostvarenog popusta u kunama.
Dio nagradnih bodova može se iskoristiti i za nadoplatu prepaid računa koji je korisnik naveo na pristupnici partnera Programa. Za nagradne bodove koji nisu iskorišteni na navedeni način MPC će izdati nagradne kupone koji se mogu iskoristiti za ostvarenje popusta prilikom kupnje u bilo kojoj Konzumovoj prodavaonici ili na drugim prodajnim mjestima određenih partnera u Programu, o kojima će korisnik biti pravodobno obaviješten. Nagradni kuponi ne mogu se iskoristiti za kupnju cigareta i prepaid bonova. MPC može bez prethodne najave isključiti iz Programa i druge proizvode, o čemu se korisnik može informirati na www.multipluscard.hr.
Vrijednost kupovine ne može biti manja od iznosa popusta navedenog na nagradnom kuponu. Nagradni kuponi ne mogu se zamijeniti za gotovinu. Nagradni kuponi mogu se iskoristiti isključivo do isteka roka valjanosti, koji je naveden na samom kuponu. Korisnik kartice mora kupon vlastoručno potpisati.
Iznos koji u obliku nagradnih kupona možete iskoristiti kao popust na prodajnim mjestima partnera te iznos koji možete iskoristiti za nadoplatu Simpa računa i drugih računa na bonove Hrvatskog Telekoma zaokružen je na kunu. Ostatak bodova prenosi se u sljedeće obračunsko razdoblje.
Pravo na nagradne kupone ili nadoplatu Simpa računa te drugog računa na bonove Hrvatskog Telekoma ostvarit će korisnici koji su u obračunskom razdoblju prešli prag barem kod jednog od partnera Programa. Ako korisnik u obračunskom razdoblju ne prijeđe prag, njegovi se bodovi poništavaju.
Svaki korisnik kartice može uz svoju osnovnu karticu vezati dodatne kartice. Bodovi ostvareni po svakoj kartici zbrajaju se na jedan zajednički račun. Na kraju obračunskog razdoblja kuponi glase na ime i prezime i dolaze na kućnu adresu korisnika osnovne kartice. To ne vrijedi za sakupljanje bodova nadoplatama HT prepaid usluge, koji se sakupljaju po pojedinim karticama.
Korisnik ima pravo u svako doba pismenim putem ili pozivom na besplatni broj telefona 0800 0110 otkazati upotrebu kartice, uz povrat kartice izdavatelju. Otkaz vrijedi od trenutka kada izdavatelj primi obavijest o otkazu i vraćenu karticu.
U slučaju sumnje da se korisnik služi karticom protivno ovim Pravilima, MPC ga može isključiti iz Programa.
U slučaju gubitka ili krađe kartice korisnik je obvezan nestanak kartice prijaviti na besplatni telefon 0800 0110 ili putem internetske stranice www.multipluscard.hr. MPC će na adresu korisnika poslati novu karticu na koju će biti prebačeni do tada ostvareni i neiskorišteni bodovi.
O svakoj izmjeni ovih Pravila Programa, kao i promjeni osnivača i partnera Programa te o promjeni pojedinih elemenata Programa MPC će korisnika obavijestiti na odgovarajući način. Aktualna Pravila dostupna su na internetskoj adresi www.multipluscard.hr.
Svi pozivi prema MultiPlusCard besplatnom info telefonu 0800 0110 bit će pohranjeni u elektroničkom obliku.
Podaci korisnika prikupljaju se, obrađuju i upotrebljavaju u skladu sa suglasnostima korisnika navedenim na pristupnici, odnosno naknadnim očitovanjima volje korisnika, uz poštovanje propisa o zaštiti osobnih podataka, uključujući, bez ograničenja, Zakon o zaštiti osobnih podataka.
Članstvom u MultiPlusCard programu korisnik prihvaća ova pravila bezuvjetno.
Saznajte više

Često postavljana pitanja

Osnovne informacije

Kako mogu dobiti MultiPlusCard karticu?
Način dobivanja kartice iznimno je brz i jednostavan! Dovoljno je na bilo kojem prodajnom mjestu ili poslovnici MultiPlusCard partnera zatražiti pristupnicu, otrgnuti i potpisati svoju privremenu karticu te popunjenu i potpisanu pristupnicu ubaciti u označenu kutiju na prodajnom mjestu. Vaša privremena kartica spremna je za upotrebu. Koristite je pri svakoj kupnji i na kućnu adresu poslat ćemo Vam Vašu osobnu MultiPlusCard karticu. Također, svoju karticu možete zatražiti i on line ili putem MultiPlusCard mobilne aplikacije.
Kako se mogu učlaniti u MultiPlusCard program preko weba?
Učlaniti se možete tako da ispunite formu za učlanjenje. Kada popunite sve tražene podatke i složite se s pravilima i privolama MultiPlusCard programa postat ćete članom. Vašu MultiPlusCard karticu poslat ćemo Vam na kućnu adresu u roku 14 dana.
Kako se sakupljaju bodovi?
Bodove sakupljate tako da MultiPlusCard karticu provučete svaki put kad kupujte u Konzumu, Pevecu, Tisku, Tisak media centrima, Kozmu, Atlasu, Modiani, Intersportu, u F&F trgovinama i na Abrakadabra web shopu, svakim plaćanjem svojim MasterCard i Maestro karticama Zagrebačke banke na bilo kojem prodajnom mjestu u zemlji i u inozemstvu, ugovaranjem Allianz osiguranja izuzev obveznih osiguranja zrakoplova u prometu, određenih grupnih osiguranja te putnih osiguranja ugovorenih preko putničkih agencija, uz predočenje svoje MultiPlusCard kartice te svakom nadoplatom računa na bonove Hrvatskog Telekoma, Simpa računa ili MultiPlus mobile računa.
Gdje mogu iskoristiti bodove?
Svaka tri mjeseca, kad sakupite dovoljan broj bodova, na Vašu kućnu adresu stižu NAGRADNI KUPONI. Iskoristite nagradne kupone, za ono što volite ili Vam najviše treba, na prodajnim mjestima naših partnera: Konzuma, Peveca, Tiska, Tisak media centara, Kozma, Atlasa, Modiane, Intersporta, u F&F trgovinama ili pretvorite svoje bodove u kune na računu na bonove Hrvatskog Telekoma, Simpa računu i/ili MultiPlus mobile računu.
Kako mogu iskoristiti nagradne kupone?
Nagradne kupone možete iskoristiti kao popust prilikom sljedeće kupnje u bilo kojoj prodavaonici Konzuma ili Kozma, u Tisak media centrima i Atlasu bez prethodne najave. Dovoljno je da se prilikom plaćanja na blagajni uz MultiPlusCard karticu priloži i vlastoručno potpisani kupon. Nagradni kuponi vrijede do datuma naznačenog na kuponu.

Članstvo u MultiPlusCard programu vjernosti

Izgubio sam MultiPlusCard karticu. Što da radim?
U slučaju gubitka kartice uzmite novu privremenu karticu s pristupnice, koju ćete naći na prodajnim mjestima ili u poslovnicama naših partnera. Privremenu karticu možete odmah početi koristiti. Pristupnicu nije potrebno ponovno ispunjavati. Nazovite nas na besplatni info telefon 0800 01 10 i pobrinut ćemo se da Vaše podatke povežemo s Vašom novom karticom.
Koliko traje obračunsko razdoblje?
Obračunsko razdoblje traje 3 mjeseca. Prvo obračunsko razdoblje počinje 1. ožujka i traje do 31. svibnja, drugo od 1. lipnja do 31. kolovoza, treće od 1. rujna do 30. studenog, i od 1. prosinca do 28. veljače.
Još uvijek imam privremenu karticu. Kada ću dobiti stalnu?
Vaša osobna kartica uskoro stiže na Vašu kućnu adresu. Ukoliko ste se učlanili prije više od 4 tjedna, ljubazno Vas molimo da nas nazovete na besplatni info telefon 0800 01 10.
Kako mogu provjeriti svoje bodovno stanje?
Ukupan broj bodova koje ste ostvarili u tekućem obračunskom razdoblju možete u svakom trenutku saznati na broj 0800 01 10 ili jednostavno kliknite ovdje. Bodovno stanje možete provjeravati i putem MultiPlusCard mobilne aplikacije.
Je li članstvo u MultiPlusCard programu nagrađivanja besplatno?
Da, u MultiPlusCard program nagrađivanja možete se učlaniti potpuno besplatno.

Prijavi se u svoj korisnički račun ili postani član

Imam karticu Želim karticu

Trebate li dodatne informacije?

FAQ Mail 0800 0110
Besplatni info telefon 0800 0110