Putovanje, odmor ili oboje?
Kreni s nama

Naslovnica  >  Atlas

Atlas

Putovanje, odmor ili oboje?
Kreni s nama

Kako možete sakupiti MultiPlusCard bodove u Atlasu?

Bodove sakupljate pri svakoj kupnji bilo kojeg aranžmana i izleta iz ponude poslovnica Atlasa i to neovisno o načinu plaćanja. Bodove nije moguće sakupljati kupnjom avionskih karata i ulaznica za koncerte. Da biste dobili bodove, sve što trebate učiniti jest pri svakoj kupnji prodavaču pokazati svoju MultiPlusCard karticu.

Kako sakupiti najviše MultiPlusCard bodova?

Zaba cards
  • Dodatne bodove možete sakupiti ako plaćate Mastercard (Individualna Standardna, Zlatna, Platinum ili go!card) i Maestro karticama Zagrebačke banke, jer Vas tada bodovima nagrađuju i Atlas i Zagrebačka banka.

Kako iskoristit svoje MultiPlusCard bodove u Atlasu?

Sakupljene bodove primit ćete na kućnu adresu u vidu nagradnih kupona koje možete iskoristiti već pri sljedećoj kupnji u svim poslovnicama Atlasa. Prilikom plaćanja odabranog aranžmana, predajte prodavaču potpisane nagradne kupone kako bi iznos Vašeg računa bio umanjen za iznos vrijednosti nagradnih kupona.

  • Nagradne kupone možete iskoristiti pri kupnji aranžmana iz ponude Atlasa
  • Nagradni kuponi mogu se iskoristiti isključivo do isteka roka valjanosti, koji je naveden na samom kuponu

Kupnjom aranžmana i izleta iz ponude poslovnica Atlasa sakupljate bodove. Neovisno o načinu plaćanja, za svakih potrošenih 8 kn dobivate 1 bod.
Pravo na NAGRADNE KUPONE i druge pogodnosti ostvarujete kad sakupite najmanje 275 bodova u obračunskom razdoblju.

Primjer izračuna ostvarenih bodova

Plaćanje gotovinom i čekovima:

Za sve vrste plaćanja: Kupili ste aranžman u vrijednosti od 2.500 kn. Iznos podijelite s 8. Zaokružite na najmanju vrijednost i dobit ćete broj ostvarenih bodova. U ovom slučaju ostvarili biste 312 bodova.

Ako plaćate Mastercard karticama Zagrebačke banke (Individualna Standardna, Zlatna, Platinum, Student ili go!card) ostvarit ćete i dodatnih 166 bodova kojima Vas nagrađuje Zagrebačka banka. U ovom slučaju na taj biste način dobili ukupno 478 bodova (312 bodova od Atlasa i 166 bodova od Zagrebačke banke).

U slučaju da svoj aranžman ili izlet plaćate Maestro karticom Zagrebačke banke, ostvarili biste ukupno 395 bodova (312 bodova od Atlasa i 83 boda od Zagrebačke banke).

  • Sjedište u Zagrebu:
    • Adresa: Izidora Kršnjavoga 1, Hotel Westin, Zagreb, Hrvatska
    • Email: info@atlas.hr
    • Telefon: 385 (0)1 6102 000
    • Besplatni telefon: 0800 9998
  • ZAGREB, Arena Centar
    • Adresa: Ul.Vice Vukova 6
    • Telefon: 385 (0)1 6189 110
    • Fax: 385 (0)1 6189 111
    • Email: arena.centar@atlas.hr
    • Radno vrijeme: PON - NED: 09:00 - 21:00
  • ATLAS Cruise Centar
    • Adresa: u sklopu poslovnice Arena Centar
    • Tel.: 0800-88-50
  • ZAGREB, Hotel Westin
    • Adresa: Izidora Kršnjavoga 1
    • Telefon: 385 (0)1 6398 150
    • Fax: 385 (0)1 6398 151
    • Email: westin@atlas.hr
    • Radno vrijeme: PON - PET: 09:00 - 18:00
      SUB: 09:00 - 13:00
  • ZAGREB, Zrinjevac
    • Adresa: Zrinjevac 17
    • Telefon: 385 (0)1 4807 300
    • Fax: 385 (0)1 4873 049
    • Email: zrinjevac@atlas.hr
    • Radno vrijeme: PON - PET: 08:00 - 20:00
      SUB: 09:00 - 14:00
  • ZAGREB, Teslina
    • Adresa: Teslina 7
    • Telefon: 385 (0)1 6404 980
    • Fax: 385 (0)1 6404 981
    • Email: teslina@atlas.hr
    • Radno vrijeme: PON - PET: 09:00 - 20:00
      SUB: 09:00 - 14:00
  • OSIJEK
    • Adresa: Županijska 19
    • Telefon: 385 (0)31 215 976
    • Fax: 385 (0)31 215 984
    • Email: osijek@atlas.hr
    • Radno vrijeme: PON - SRI: 09:00 – 16:00
      ČET-PET: 13:00 - 20:00
      SUB: 08:00 – 13:00
  • SPLIT
    • Adresa: Ulica Trumbučac 1
    • Telefon: 385 (0)21 355 381
    • Fax: 385 (0)21 355 381
    • Email: split@atlas.hr
    • Radno vrijeme: PON - SUB: 09:00 - 20:00
      NED: 09:00 - 13:00

Prijavi se u svoj korisnički račun ili postani član

Imam karticu Želim karticu

Trebate li dodatne informacije?

FAQ Mail 072 000110
Info telefon 072 000110