Vi ste ovdje: Naslovna O nama FAQ

Najčešće postavljana pitanja (FAQ)

  • 1. Kako mogu dobiti MultiPlusCard karticu?

    Način dobivanja kartice iznimno je brz i jednostavan! Dovoljno je na bilo kojem prodajnom mjestu ili poslovnici MultiPlusCard partnera zatražiti pristupnicu, otrgnuti i potpisati svoju privremenu karticu te popunjenu i potpisanu pristupnicu ubaciti u označenu kutiju na prodajnom mjestu. Vaša privremena kartica spremna je za upotrebu. Koristite je pri svakoj kupnji i na kućnu adresu poslat ćemo Vam Vašu osobnu MultiPlusCard karticu. Također, svoju karticu možete zatražiti i on line ili putem MultiPlusCard mobilne aplikacije.

  • 2. Kako se mogu učlaniti u MultiPlusCard program preko weba?

    Učlaniti se možete tako da ispunite formu za učlanjenje. Kada popunite sve tražene podatke i složite se s pravilima i privolama MultiPlusCard programa postat ćete članom. Vašu MultiPlusCard karticu poslat ćemo Vam na kućnu adresu u roku 14 dana.

  • 3. Kako se sakupljaju bodovi?

    Bodove sakupljate tako da MultiPlusCard karticu provučete svaki put kad kupujte u Konzumu, Pevecu, Tisku, Tisak media centrima, Kozmu, Atlasu, Modiani, Intersportu, u F&F trgovinama i na Abrakadabra web shopu, svakim plaćanjem svojim MasterCard i Maestro karticama Zagrebačke banke na bilo kojem prodajnom mjestu u zemlji i u inozemstvu, ugovaranjem Allianz osiguranja izuzev obveznih osiguranja zrakoplova u prometu, određenih grupnih osiguranja te putnih osiguranja ugovorenih preko putničkih agencija, uz predočenje svoje MultiPlusCard kartice te svakom nadoplatom računa na bonove Hrvatskog Telekoma, Simpa računa ili MultiPlus mobile računa.

  • 4. Gdje mogu iskoristiti bodove?

    Svaka tri mjeseca, kad sakupite dovoljan broj bodova, na Vašu kućnu adresu stižu NAGRADNI KUPONI. Iskoristite nagradne kupone, za ono što volite ili Vam najviše treba, na prodajnim mjestima naših partnera: Konzuma, Peveca, Tiska, Tisak media centara, Kozma, Atlasa, Modiane, Intersporta, u F&F trgovinama ili pretvorite svoje bodove u kune na računu na bonove Hrvatskog Telekoma, Simpa računu i/ili MultiPlus mobile računu.

  • 5. Kako mogu iskoristiti nagradne kupone?

    Nagradne kupone možete iskoristiti kao popust prilikom sljedeće kupnje u bilo kojoj prodavaonici Konzuma ili Kozma, u Tisak media centrima i Atlasu bez prethodne najave. Dovoljno je da se prilikom plaćanja na blagajni uz MultiPlusCard karticu priloži i vlastoručno potpisani kupon. Nagradni kuponi vrijede do datuma naznačenog na kuponu.

  • 6. Izgubio sam MultiPlusCard karticu. Što da radim?

    U slučaju gubitka kartice uzmite novu privremenu karticu s pristupnice, koju ćete naći na prodajnim mjestima ili u poslovnicama naših partnera. Privremenu karticu možete odmah početi koristiti. Pristupnicu nije potrebno ponovno ispunjavati. Nazovite nas na besplatni info telefon 0800 01 10 i pobrinut ćemo se da Vaše podatke povežemo s Vašom novom karticom.

  • 7. Koliko traje obračunsko razdoblje?

    Obračunsko razdoblje traje 3 mjeseca. Prvo obračunsko razdoblje počinje 1. ožujka i traje do 31. svibnja, drugo od 1. lipnja do 31. kolovoza, treće od 1. rujna do 30. studenog, i od 1. prosinca do 28. veljače.

  • 8. Još uvijek imam privremenu karticu. Kada ću dobiti stalnu?

    Vaša osobna kartica uskoro stiže na Vašu kućnu adresu. Ukoliko ste se učlanili prije više od 4 tjedna, ljubazno Vas molimo da nas nazovete na besplatni info telefon 0800 01 10.

  • 9. Kako mogu provjeriti svoje bodovno stanje?

    Ukupan broj bodova koje ste ostvarili u tekućem obračunskom razdoblju možete u svakom trenutku saznati na broj 0800 01 10 ili jednostavno kliknite ovdje. Bodovno stanje možete provjeravati i putem MultiPlusCard mobilne aplikacije.

  • 10. Da li je članstvo u MultiPlusCard programu nagrađivanja besplatno?

    Da, u MultiPlusCard program nagrađivanja možete se učlaniti potpuno besplatno.

  • 11. Mogu li sakupljati bodove sa članovima svoje obitelji?

    Ukoliko želite sakupljati bodove sa članovima svoje obitelji potrebno je da se članovi Vaše obitelji koji žele sakupljati bodove osobno uključe u MultiPlusCard program, što mogu učiniti putem pristupnice, putem internetske stranice ili pozivom na telefon 0800 01 10. Sve što trebate nakon toga je uputiti nam zahtjev za povezivanje kartica putem naše internet stranice ili nas nazovite na gore navedeni besplatni info telefon. Također, ako ste član MultiPlusCarda i glavni korisnik kartice možete zatražiti privjeske za ključeve. Privjeske možete podijeliti članovima svoje obitelji i na taj način zajednički sakupljati bodove te ostvariti još više nagradnih kupona.

  • 12. Mogu li promijeniti osobne podatke?

    U svakom trenutku svoje osobne podatke možete promijeniti putem besplatnog info telefona 0800 01 10 ili na našoj internet stranici te putem MultiPlusCard mobilne aplikacije.

  • 13. Da li je nužno imati račun u Zagrebačkoj banci kako bi se sakupljali bodovi?

    Kako bi se sakupljali bodovi nije nužno imati račun u Zagrebačkoj banci. Bodove je moguće sakupljati putem MultiPlusCard kartice kod ostalih partnera (Konzum, Pevec, Allianz, Tisak, Tisak media, Kozmo, Atlas, Modiana, Intersport, F&F) kao i korištenjem računa na bonove Hrvatskog Telekoma, Simpa računa i MultiPlus mobile računa.

  • 14. Kako mogu dati djelomičnu suglasnost za obradu svojih podataka?

    Za davanje djelomične suglasnosti za obradu Vaših podataka, dovoljno isto naznačiti prilikom popunjavanja Vaše pristupnice. Ukoliko ne želite da Vas MultiPlusCard informira o ponudama svojih partnera i razmjenjuje Vaše podatke s istima, molimo Vas da to naznačite u rubrici "Dodatni podaci" na pristupnici stavljanjem križića u za to predviđeno polje. U tom slučaju Vaše ćemo podatke koristiti isključivo u svrhu obračunavanja Vaših nagradnih bodova te slanje nagradnih kupona na Vašu kućnu adresu.

  • 15. Ako sam se prijavio putem web-a trebam li se također prijaviti i putem pristupnice?

    Prijavu je potrebno napraviti samo na jedan od ponuđenih načina. Ako ste se prijavili putem web-a ne trebate se prijavljivati putem pristupnice.

  • 16. Koliko je potrebno da se obrade podaci s pristupnice?

    Ubacio sam pristupnicu prije 10 dana i još nije registrirana na web-u . Mogu li se učlaniti putem interneta, a da to ne izazove problem kod učitavanja pristupnice?

    Ako ste ispunili pristupnicu na prodajnom mjestu, Vaši su podaci poslani u MultiPlusCard i obrađuju se. Za obradu podataka s pristupnice potrebno je dvadesetak dana. Dok se ne obrade Vaši podaci, niste se u mogućnosti prijaviti putem interneta, odnosno provjeravati putem interneta svoje bodovno stanje. Želite li već danas provjeriti svoje bodovno stanje možete se učlaniti putem interneta, no ne zaboravite pritom unijeti broj svoje privremene kartice s pristupnice u za to predviđen prostor kako ne bi došlo do problema prilikom obrade podataka s Vaše pristupnice.

Slažem se

Ove stranice koriste tzv. kolačiće kako bi osigurale bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći naše stranice slažete se s korištenjem kolačića. Više