O nama

Multiplus card

Osnovne informacije

Što je MultiPlusCard program nagrađivanja?

MultiPlusCard je program nagrađivanja u kojem je uključen veći broj partnera. U MultiPlusCard programu imate mogućnost sakupljati bodove i ostvariti pogodnosti kod različitih partnera programa. Svaka tri mjeseca, kad sakupite dovoljan broj bodova, nagrađujemo vas nagradnim iznosom koji možete iskoristiti na prodajnim mjestima naših partnera.

Tko može postati korisnik MultiPlusCard kartice?

Korisnikom MultiPlusCard kartice može postati svaka fizička punoljetna osoba s prebivalištem u Republici Hrvatskoj koja da svoju izričitu suglasnost i privolu za učlanjenje u Program. Korisnikom MultiPlusCard kartice ne mogu biti obrtnici niti pravne osobe.

Članstvo u MultiPlus card programu vjernosti

Kako se mogu učlaniti u MultiPlusCard program?

Pozivamo vas da se učlanite brzo i jednostavno, popunjavanjem on line pristupnice. Učlaniti se možete također popunjavanjem pristupnice dostupne na prodajnim mjestima Konzuma te u poslovnicama Zagrebačke banke. Popunjavanjem pristupnice dajete zahtjev za članstvo u programu te prihvaćate Pravila programa i Pravila privatnosti. Vašu MultiPlusCard karticu poslat ćemo vam na kućnu adresu u roku 14 dana.

Koliko je vremena potrebno da se obrade podaci sa pristupnice?

Za obradu podataka s papirnate pristupnice potrebno je dvadesetak dana. U tom periodu možete uredno provlačiti papirnatu karticu i sakupljati bodove sve dok se proces obrade pristupnice ne završi. Svi vaši bodovi uredno će se evidentirati prilikom svake kupnje, bez obzira provlačite li papirnatu,plastificiranu ili elektronsku karticu.

Ako sam se prijavio putem web-a, trebam li se također prijaviti putem pristupnice?
Prijavu je potrebno napraviti samo na jedan od ponuđenih načina. Ako ste se prijavili putem web-a ne trebate se prijavljivati putem papirnate pristupnice.

Sakupljanje bodova u MultiPlusCard programu

Kako se sakupljanju bodovi?

Bodove sakupljate tako da MultiPlusCard karticu provučete svaki put kad kupujete na prodajnim mjestima odabranih MultiPlusCard partnera te svakim plaćanjem svojom Mastercard i Maestro karticom Zagrebačke banke na bilo kojem prodajnom mjestu u zemlji i u inozemstvu.

Kako se sakupljanju bodovi kod partnera Konzum i F&F?

Kupujući u Konzumu i u F&F trgovinama bodove sakupljate pod sljedećim uvjetima: ako plaćate gotovinom ili čekovima za svake potrošene 4 kn dobivate 1 bod (kako biste ostvarili prvi bod, potrebno je napraviti račun od najmanje 14 kn). Pri plaćanju putem m–kupi usluge Zagrebačke banke te Maestro karticom za svakih potrošenih 6 kuna dobivate po 1 bod, a ostalim karticama (Mastercard kartice Zagrebačke banke, American Express, Diners Club Visa, Visa kartica bankovnog tekućeg računa), 1 bod dobivate za potrošenih 8 kn (kako biste ostvarili prvi bod, potrebno je napraviti račun od najmanje 18 kn).

Konzum i F&F imaju jedan zajednički bodovni prag: pravo na nagradne kupone i druge pogodnosti ostvarujete kad sakupljajući bodove na prodajnim mjestima Konzuma i u F&F trgovinama sakupite najmanje 350 bodova u jednom obračunskom razdoblju.

Kako se sakupljaju bodovi kod partnera Zagrebačka banka?

Plaćajući Mastercard (Individualna Standardna, Zlatna, Platinum, Student ili go!card) ili Maestro karticama Zagrebačke banke sakupljate bodove na sljedeći način: za svakih potrošenih 15 kn putem Mastercard kartica Zagrebačke banke dobivate 1 bod, a kad plaćate Maestro karticom Zagrebačke banke ostvarujete pravo na 1 bod za svakih potrošenih 30 kn. Kako biste ostvarili pravo na nagradne kupone i druge pogodnosti, potrebno je sakupiti najmanje 150 bodova u jednom obračunskom razdoblju.

Je li je nužno imati račun u Zagrebačkoj banci kako bi se sakupljali bodovi?

Kako bi se sakupljali bodovi nije nužno imati račun u Zagrebačkoj banci. Bodove je moguće sakupljati putem MultiPlusCard kartice kod ostalih partnera (Konzum, Tisak, Tisak media, Atlas, F&F).

Kako se sakupljanju bodovi kod partnera Atlas?

Kupnjom aranžmana i izleta iz ponude poslovnica Atlasa sakupljate bodove. Neovisno o načinu plaćanja, za svakih potrošenih 8 kn dobivate 1 bod. Pravo na nagradne kupone i druge pogodnosti ostvarujete kad sakupite najmanje 275 bodova u obračunskom razdoblju.

Kako se sakupljaju bodovi kod partnera Abrakadabra?

Kupujući na Abrakadabra web shopu, neovisno o tome plaćate li karticama ili gotovinom za svakih potrošenih 6 kn dobivate 1 bod. Pravo na nagradne kupone i druge pogodnosti ostvarujete kad sakupite najmanje 300 bodova u jednom obračunskom razdoblju.

Koliko traje obračunsko razdoblje?

Obračunsko razdoblje traje 3 mjeseca. Prvo obračunsko razdoblje počinje 1. ožujka i traje do 31. svibnja, drugo od 1. lipnja do 31. kolovoza, treće od 1. rujna do 30. studenog, i od 1. prosinca do 28. veljače.

Kako mogu provjeriti svoje bodovno stanje?
Ukupan broj bodova koje ste ostvarili u tekućem obračunskom razdoblju možete u svakom trenutku saznati na broj 072 000110 ili jednostavno kliknite ovdje. Bodovno stanje možete provjeravati i putem MultiPlusCard mobilne aplikacije.

Iskorištavanje bodova u MultiPlusCard programu

Koja je vrijednost jednog boda?

Na kraju svakog obračunskog razdoblja korisnik ostvaruje pravo na nagradni iznos ako je prešao bodovni prag kod barem jednog od partnera Programa. Vrijednost 25 prikupljenih bodova iznosi 1 kn.

Je li je nužno kod svakog partnera ostvariti minimalan broj bodova ili se bodovi zbrajaju na razini Programa?

Pravo na nagradne kupone ostvarit će korisnici koji su u obračunskom razdoblju prešli bodovni prag barem kod jednog od partnera Programa. MultiPlusCard nagradni bodovi se ne zbrajaju na razini Programa. Ako korisnik u obračunskom razdoblju ne prijeđe prag, njegovi bodovi se poništavaju.

Gdje mogu iskoristiti bodove?

Sakupljeni nagradni bodovi u jednom obračunskom razdoblju za članove koji su prešli potreban prag barem kod jednog Partnera Programa dostavljaju se nakon zaključenja obračunskog razdoblja u obliku nagradnih iznosa (kupona) izraženih kao popust u kunama članovima Programa poštom ili elektroničkim putem. Nagradni iznos možete iskoristiti kao popust za kupnju proizvoda ili usluga na prodajnim mjestima partnera naših partnera. Popis partnera kod kojih možete iskoristiti nagradni iznos pronađite ovdje.

Ostala pitanja

Spajanje MultiPlusCard kartica

Mogu li sakupljati bodove s članovima svoje obitelji?

Ako želite sakupljati bodove s članovima svoje obitelji potrebno je da se članovi vaše obitelji koji žele sakupljati bodove osobno uključe u MultiPlusCard program, što mogu učiniti putem pristupnice, putem internetske stranice ili pozivom na telefon 072 000110. Sve što trebate nakon toga je uputiti nam zahtjev za povezivanje kartica putem naše internet stranice ili nas nazovite na gore navedeni info telefon. Također, ako ste član MultiPlusCarda i glavni korisnik kartice možete zatražiti privjeske za ključeve. Privjeske možete podijeliti članovima svoje obitelji i tako zajednički sakupljati bodove te ostvariti pravo na još više nagradnih kupona.

Zaštita podataka

Kako MultiPlusCard obrađuje i čuva moje osobne podatke?

Sve informacije o tome na koji način čuvamo i obrađujemo vaše podatke sadržane su u našim Pravilima privatnosti. Pozivamo vas se s njima upoznate.

Upravljanje MultiPlusCard karticom

Još uvijek imam privremenu karticu, kada ću dobiti stalnu?

Vaša osobna kartica uskoro stiže na vašu kućnu adresu. Ako ste se učlanili prije više od 4 tjedna, ljubazno vas molimo da nas nazovete na info telefon 072 000110.

Izgubio sam MultiPlusCard karticu, što da radim?

U slučaju gubitka kartice uzmite novu privremenu karticu s pristupnice, koju ćete naći na prodajnim mjestima ili u poslovnicama naših partnera. Privremenu karticu možete odmah početi koristiti. Pristupnicu nije potrebno ponovno ispunjavati. Nazovite nas na info telefon 072 000110 i pobrinut ćemo se da vaše podatke povežemo s vašom novom karticom.

MultiPlusCard kartica ne prolazi na blagajni, oštećena je, što da radim?

Pozivamo vas da nam se obratite na info telefon 072 000110 kako bismo na vašu kućnu adresu poslali novu MultiPlusCard karticu.

Kako mogu promijeniti osobne podatke na MultiPlusCard kartici?

Svoje podatke uvijek možete izmijeniti, nadopuniti ili izbrisati shodno svojim potrebama i željama.

Navedeno možete učiniti:

  • putem vlastitog korisničkog profila na MultiPlusCard web stranici multipluscard.hr
  • putem MultiPlusCard mobilne aplikacije
  • telefonskim pozivom na 072 000 0110



Trebate li dodatne informacije?

Pitanja Email Info telefon 072 000110

Prijavi se u svoj korisnički račun ili postani član

Imam karticu Želim karticu