Naslovnica  >  Često postavljana pitanja
O nama

Multiplus card

Osnovne informacije

Što je MultiPlusCard program nagrađivanja?
MultiPlusCard je program nagrađivanja u kojem je uključen niz partnera i svaki od njih nagrađuje Vas za kupnju. U MultiPlusCard programu uvijek ste na dobitku jer sa svakom kupnjom imate mogućnost SAKUPLJATI BODOVE I NA KUĆNU ADRESU DOBITI NAGRADNE KUPONE.
Tko može postati korisnik MultiPlusCard kartice?
Korisnikom MultiPlusCard kartice može postati svaka fizička punoljetna osoba s prebivalištem u Republici Hrvatskoj koja da svoju izričitu suglasnost i privolu za učlanjenje u Program. Korisnikom MultiPlusCard kartice ne mogu biti obrtnici niti pravne osobe.
Da li je članstvo u MultiPlusCard programu nagrađivanja besplatno?
Da, u MultiPlusCard program nagrađivanja možete se učlaniti potpuno besplatno.

Članstvo u MultiPlus card programu vjernosti

Kako se mogu učlaniti u MultiPlusCard program?
Pozivamo Vas da se učlanite u MultiPlusCard program putem pristupnice. Dovoljno je na bilo kojem prodajnom mjestu ili poslovnici MultiPlusCard partnera zatražiti pristupnicu, otrgnuti i potpisati svoju privremenu karticu te popunjenu i potpisanu pristupnicu ubaciti u označenu kutiju na prodajnom mjestu. Vaša privremena kartica spremna je za upotrebu. Koristite je pri svakoj kupnji i na kućnu adresu poslat ćemo Vam Vašu plastificiranu MultiPlusCard karticu. Također, možete se učlaniti i on line ili putem MultiPlusCard mobilne aplikacije te pozivom na info telefon 072 000110.
Koliko je vremena potrebno da se obrade podaci sa pristupnice?
Za obradu podataka s pristupnice potrebno je dvadesetak dana. U tom periodu možete uredno provlačiti papirnatu karticu i sakupljati bodove sve dok se proces obrade pristupnice ne završi. Svi Vaši bodovi uredno će se evidentirati prilikom svake kupnje, bez obzira da li provlačite papirnatu ili plastificiranu karticu.
Kako se mogu učlaniti u MultiPlusCard program putem weba?
Učlaniti se možete tako da ispunite formu za učlanjenje. Kada popunite sve tražene podatke i složite se s pravilima i privolama MultiPlusCard programa postat ćete članom. Vašu MultiPlusCard karticu poslat ćemo Vam na kućnu adresu u roku 14 dana.
Ako sam se prijavio putem web-a, trebam li se također prijaviti putem pristupnice?
Prijavu je potrebno napraviti samo na jedan od ponuđenih načina. Ako ste se prijavili putem web-a ne trebate se prijavljivati putem pristupnice.
Kako mogu otkazati članstvo u MultiPlusCard programu nagrađivanja?
Korisnik ima pravo u svako doba pismenim putem ili pozivom na broj telefona 072 000110 otkazati upotrebu kartice, uz povrat kartice izdavatelju. Otkaz vrijedi od trenutka kada izdavatelj primi obavijest o otkazu i vraćenu karticu.

Sakupljanje bodova u MultiPlusCard programu

Kako se sakupljanju bodovi?
Bodove sakupljate tako da MultiPlusCard karticu provučete svaki put kad kupujte u Konzumu, Pevecu, Tisku, Tisak media centrima, Kozmu, Atlasu, Modiani, Intersportu, u F&F trgovinama i na Abrakadabra web shopu, svakim plaćanjem svojim Mastercard i Maestro karticama Zagrebačke banke na bilo kojem prodajnom mjestu u zemlji i u inozemstvu, ugovaranjem Allianz osiguranja izuzev obveznih osiguranja zrakoplova u prometu, određenih grupnih osiguranja te putnih osiguranja ugovorenih preko putničkih agencija, uz predočenje svoje MultiPlusCard kartice.
Kako se sakupljanju bodovi kod partnera Konzum, Intersport, Modiana i F&F?
Kupujući u Konzumu, Intersportu, Modiani i u F&F trgovinama bodove sakupljate pod sljedećim uvjetima: ako plaćate gotovinom ili čekovima za svake potrošene 4 kn dobivate 1 bod (kako biste ostvarili prvi bod, potrebno je napraviti račun od najmanje 14 kn). Pri plaćanju putem m–kupi usluge Zagrebačke banke te Maestro karticom za svakih potrošenih 6 kuna dobivate po 1 bod, a ostalim karticama (Mastercard kartice Zagrebačke banke, American Express, Diners Club Visa, Visa kartica bankovnog tekućeg računa), 1 bod dobivate za potrošenih 8 kn (kako biste ostvarili prvi bod, potrebno je napraviti račun od najmanje 18 kn).
Konzum, Intersport, Modiana i F&F imaju jedan zajednički bodovni prag: pravo na nagradne kupone i druge pogodnosti ostvarujete kad sakupljajući bodove na prodajnim mjestima Konzuma, Intersporta, Modiane i u F&F trgovinama sakupite najmanje 350 bodova u jednom obračunskom razdoblju.
Kako se sakupljaju bodovi kod partnera Zagrebačka banka?
Plaćajući Mastercard (Individualna Standardna, Zlatna, Platinum, Student ili go!card) ili Maestro karticama Zagrebačke banke sakupljate bodove na sljedeći način: za svakih potrošenih 15 kn putem Mastercard kartica Zagrebačke banke dobivate 1 bod, a kad plaćate Maestro karticom Zagrebačke banke ostvarujete pravo na 1 bod za svakih potrošenih 30 kn. Kako biste ostvarili pravo na nagradne kupone i druge pogodnosti, potrebno je sakupiti najmanje 150 bodova u jednom obračunskom razdoblju.
Da li je nužno imati račun u Zagrebačkoj banci kako bi se sakupljali bodovi?
Kako bi se sakupljali bodovi nije nužno imati račun u Zagrebačkoj banci. Bodove je moguće sakupljati putem MultiPlusCard kartice kod ostalih partnera (Konzum, Pevec, Allianz, Tisak, Tisak media, Kozmo, Atlas, Modiana, Intersport, F&F).
Kako se sakupljaju bodovi kod partnera Allianz?
Bodove sakupljate ugovaranjem novih polica osiguranja, izuzev obveznih osiguranja zrakoplova u prometu, određenih grupnih osiguranja te putnih osiguranja ugovorenih preko putničkih agencija, uz predočenje MultiPlusCard kartice ili MultiPlusCard privjesaka za ključeve. Vrijednost nagradnih bodova ne ovisi o načinu plaćanja, ali se razlikuje ovisno o vrsti osiguranja. Pravo na nagradne kupone i druge pogodnosti ostvarujete kad sakupite najmanje 100 bodova u obračunskom razdoblju
Kako se sakupljanju bodovi kod partnera Pevec?
Kupujući u Pevecu bodove sakupljate na način da za svake potrošene 4 kn dobivate 1 bod kod plaćanja gotovinom. Prilikom plaćanja karticama za svakih potrošenih 5 kn dobivate 1 bod. Kako biste ostvarili pravo na nagradne kupone i druge pogodnosti, potrebno je sakupiti najmanje 325 bodova u jednom obračunskom razdoblju.
Kako se sakupljanju bodovi kod partnera Tisak?
Kupujući na Tisak kioscima i Tisak media multimedijalnim knjižarama nagradne bodove sakupljate na način da za svakih potrošenih 5 kuna dobivate 1 bod, bez obzira na način plaćanja. Nagradne bodove sakupljate i koristeći mnogobrojne usluge na prodajnim mjestima Tiska. Kako biste ostvarili pravo na nagradne kupone i druge pogodnosti, potrebno je sakupiti najmanje 100 bodova u jednom obračunskom razdoblju.
Kako se sakupljanju bodovi kod partnera Kozmo?
Kupujući u Kozmu bodove sakupljate pod sljedećim uvjetima: kad plaćate gotovinom ili čekovima za svake potrošene 4 kn dobivate 1 bod (kako biste ostvarili prvi bod, potrebno je napraviti račun od najmanje 14 kn). Pri plaćanju putem m–kupi usluge Zagrebačke banke te Maestro karticom za svakih potrošenih 6 kuna dobivate po 1 bod, a ostalim karticama (Mastercard kartice Zagrebačke banke, American Express, Diners Club Visa, Visa kartica bankovnog tekućeg računa), 1 bod dobivate za potrošenih 8 kn (kako biste ostvarili prvi bod, potrebno je napraviti račun od najmanje 18 kn). Pravo na nagradne kupone i druge pogodnosti ostvarujete kad sakupite najmanje 150 bodova u jednom obračunskom razdoblju.
Kako se sakupljanju bodovi kod partnera Atlas?
Kupnjom aranžmana i izleta iz ponude poslovnica Atlasa sakupljate bodove. Neovisno o načinu plaćanja, za svakih potrošenih 8 kn dobivate 1 bod. Pravo na nagradne kupone i druge pogodnosti ostvarujete kad sakupite najmanje 275 bodova u obračunskom razdoblju.
Kako se sakupljaju bodovi kod partnera Abrakadabra?
Kupujući na Abrakadabra web shopu, neovisno o tome plaćate li karticama ili gotovinom za svakih potrošenih 6 kn dobivate 1 bod. Pravo na nagradne kupone i druge pogodnosti ostvarujete kad sakupite najmanje 300 bodova u jednom obračunskom razdoblju.
Koliko traje obračunsko razdoblje?
Obračunsko razdoblje traje 3 mjeseca. Prvo obračunsko razdoblje počinje 1. ožujka i traje do 31. svibnja, drugo od 1. lipnja do 31. kolovoza, treće od 1. rujna do 30. studenog, i od 1. prosinca do 28. veljače.
Kako mogu provjeriti svoje bodovno stanje?
Ukupan broj bodova koje ste ostvarili u tekućem obračunskom razdoblju možete u svakom trenutku saznati na broj 072 000110 ili jednostavno kliknite ovdje. Bodovno stanje možete provjeravati i putem MultiPlusCard mobilne aplikacije.

Iskorištavanje bodova u MultiPlusCard programu

Koja je vrijednost jednog boda?
Na kraju svakog obračunskog razdoblja korisnik ostvaruje pravo na nagradne kupone ukoliko je prešao bodovni prag kod barem jednog od partnera Programa. Vrijednost 25 prikupljenih bodova iznosi 1 kn.
Da li je nužno kod svakog partnera ostvariti minimalan broj bodova ili se bodovi zbrajaju na razini Programa?
Pravo na nagradne kupone ostvarit će korisnici koji su u obračunskom razdoblju prešli bodovni prag barem kod jednog od partnera Programa. MultiPlusCard nagradni bodovi se ne zbrajaju na razini Programa. Ako korisnik u obračunskom razdoblju ne prijeđe prag, njegovi bodovi se poništavaju.
Gdje mogu iskoristiti bodove?
Svaka tri mjeseca, kad sakupite dovoljan broj bodova, na Vašu kućnu adresu stižu nagradni kuponi. Iskoristite nagradne kupone, za ono što volite ili Vam najviše treba, na prodajnim mjestima naših partnera: Konzuma, Peveca, Tisak media centara, Kozma, Atlasa, Modiane, Intersporta, u F&F trgovinama i Farmacia specijaliziranim prodavaonicama.
Kako mogu iskoristiti nagradne kupone?
Nagradne kupone možete iskoristiti kao popust prilikom sljedeće kupnje u bilo kojoj prodavaonici Konzuma, Kozma, Intersporta, Modiane, Peveca, u Tisak media centrima, Farmacia specijaliziranim prodavaonicama te poslovnicama Atlasa, bez prethodne najave. Dovoljno je da se prilikom plaćanja na blagajni uz MultiPlusCard karticu priloži i vlastoručno potpisani kupon. Nagradni kuponi vrijede do datuma naznačenog na kuponu.

Ostala pitanja

Spajanje MultiPlusCard kartica

Mogu li sakupljati bodove s članovima svoje obitelji?
Ukoliko želite sakupljati bodove sa članovima svoje obitelji potrebno je da se članovi Vaše obitelji koji žele sakupljati bodove osobno uključe u MultiPlusCard program, što mogu učiniti putem pristupnice, putem internetske stranice ili pozivom na telefon 072 000110. Sve što trebate nakon toga je uputiti nam zahtjev za povezivanje kartica putem naše internet stranice ili nas nazovite na gore navedeni info telefon. Također, ako ste član MultiPlusCarda i glavni korisnik kartice možete zatražiti privjeske za ključeve. Privjeske možete podijeliti članovima svoje obitelji i na taj način zajednički sakupljati bodove te ostvariti pravo na još više nagradnih kupona.

Zaštita podataka

Kako možete raspolagati s mojim osobnim podacima navedenim na MultiPlusCard pristupnici?
Podaci korisnika prikupljaju se, obrađuju i upotrebljavaju u skladu sa suglasnostima korisnika navedenim na pristupnici, odnosno naknadnim očitovanjima volje korisnika, uz poštovanje propisa o zaštiti osobnih podataka, uključujući, bez ograničenja, Zakon o zaštiti osobnih podataka.
Kako mogu dati djelomičnu suglasnost za obradu svojih podataka?
Za davanje djelomične suglasnosti za obradu Vaših podataka, dovoljno isto naznačiti prilikom popunjavanja Vaše pristupnice. Ukoliko ne želite da Vas MultiPlusCard informira o ponudama svojih partnera i razmjenjuje Vaše podatke s istima, molimo Vas da to naznačite u rubrici "Dodatni podaci" na pristupnici stavljanjem križića u za to predviđeno polje. U tom slučaju Vaše ćemo podatke koristiti isključivo u svrhu obračunavanja Vaših nagradnih bodova te slanje nagradnih kupona na Vašu kućnu adresu.

Upravljanje MultiPlusCard karticom

Još uvijek imam privremenu karticu, kada ću dobiti stalnu?
Vaša osobna kartica uskoro stiže na Vašu kućnu adresu. Ukoliko ste se učlanili prije više od 4 tjedna, ljubazno Vas molimo da nas nazovete na info telefon 072 000110.
Izgubio sam MultiPlusCard karticu, što da radim?
U slučaju gubitka kartice uzmite novu privremenu karticu s pristupnice, koju ćete naći na prodajnim mjestima ili u poslovnicama naših partnera. Privremenu karticu možete odmah početi koristiti. Pristupnicu nije potrebno ponovno ispunjavati. Nazovite nas na info telefon 072 000110 i pobrinut ćemo se da Vaše podatke povežemo s Vašom novom karticom.
MultiPlusCard kartica ne prolazi na blagajni, oštećena je, što da radim?
Pozivamo Vas da nam se s potpunim povjerenjem obratite na info telefon 072 000110 kako bismo na Vašu kućnu adresu poslali novu MultiPlusCard karticu.
Kako mogu promijeniti osobne podatke na MultiPlusCard kartici?
U svakom trenutku svoje osobne podatke možete promijeniti putem info telefona 072 000110 ili na našoj internet stranici te putem MultiPlusCard mobilne aplikacije.

Dječji klub

Članstvo u MultiPlusCard Dječjem klubu

Što je MultiPlusCard Dječji klub?
Dječji klub dio je MultiPlusCard programa nagrađivanja te je namijenjen korisnicima MultiPlusCard kartice, trudnicama i roditeljima s djecom do navršenih 6 (šest) godina starosti. Pozivamo Vas da se učlanite u MultiPlusCard Dječji klub i zajedno sa svojim najmlađima uživate u pogodnostima i brojnim iznenađenjima koje pripremamo za Vas.
Tko može postati članom MultiPlusCard Dječjeg kluba?
U MultiPlusCard Dječji klub se mogu učlaniti registrirani MultiPlusCard članovi nositelji osnovne i nositelji dodatnih kartica. Navođenjem broja dodatne kartice, u MultiPlusCard Dječji klub automatski će se učlaniti glavna MultiPlusCard kartica
Kako se mogu učlaniti u MultiPlusCard Dječji klub?
Ukoliko ste član MultiPlusCard programa, u Dječji klub se možete učlaniti putem naše internet stranice ili putem info telefona: 072 000110.
Kako mogu nadopuniti podatke o članstvu u Dječjem klubu?
Ukoliko ste već član Dječjeg kluba, a Vaša je obitelj dobila novog člana, javite nam se na info telefon i rado ćemo unijeti nove podatke ili to možete samostalno učiniti na našoj internet stranici.
Da li je članstvo u MultiPlusCard Dječjem klubu besplatno?
Da, članstvo u MultiPlusCard Dječjem klubu je besplatno.
Kako istupiti iz Dječjeg kluba?
Korisnik MultiPlusCard kartice u svakom trenutku može odustati od članstva u Dječjem klubu. Pozivom na info telefon 072 000110 članstvo u Dječjem klubu biti će ukinuto. Također, ukoliko osoba više nije korisnik MultiPlusCard kartice, prestaje biti članom Dječjeg kluba.

Pogodnosti MultiPlusCard Dječjeg kluba

Koje su pogodnosti Dječjeg kluba?
Kroz pogodnosti koje organiziramo u sklopu Dječjeg kluba, želimo Vama, dragim roditeljima i Vašim mališanima ponuditi samo najbolje. Kao izraz dobrodošlice u Dječji klub, poklanjamo Vam kupon za pakiranje Lumpi pelena gratis koji možete iskoristiti u Konzum prodavaonicama, kao i kupon od 50 kn za nadoplatu dječjeg štednog računa Pčelica u Zagrebačkoj banci, kroz 6 tjedana od učlanjenja. Također, četiri puta godišnje na kućnu adresu članova Dječjeg kluba stiže knjižica pogodnosti MultiPlusCard Dječjeg kluba sa brojnim kuponima s popustom na odabrane artikle iz dječjeg asortimana. Kao članu Dječjeg kluba, na kućnu adresu šaljemo edukativne brošure s korisnim savjetima i informacijama napisanim od strane poznatih stručnjaka iz područja pedijatrije, nutricionizma i psihologije, a koje su tematski prilagođene različitim dobnim skupinama djece. Rođendanska čestitka i poklon za prvi rođendan Vašeg djeteta samo je još jedno u nizu iznenađenja koje pripremamo za Vas u MultiPlusCard Dječjem klubu.
Dobivam li pakiranje Lumpi pelena gratis za svako dijete učlanjeno u Dječji klub?
Nakon obrade podataka, u roku od 6 tjedana od učlanjenja, na kućnu adresu člana Dječjeg kluba stiže kupon s kojim u odabranoj Konzum prodavaonici možete samostalno odabrati Lumpi pelene, veličine koja Vam odgovara. Navedenu pogodnost poklanjamo prilikom učlanjenja u Dječji klub, neovisno o broju djece koje učlanjujete u MultiPlusCard Dječji klub.
Koliko puta godišnje dobivam knjižicu pogodnosti Dječjeg kluba?
Četiri puta godišnje na kućnu adresu članova Dječjeg kluba stiže knjižica pogodnosti MultiPlusCard Dječjeg kluba s brojnim kuponima s popustom na odabrane artikle iz dječjeg asortimana.
Zbog čega su Vam potrebni podaci o djetetu? **
Traženi podaci potrebni su nam kako bismo za Vas mogli pripremiti sve pogodnosti koje organiziramo u sklopu Dječjeg kluba, kao što su rođendanske čestitke i razni pokloni za Vas i Vaše dijete. Također, kao članu Dječjeg kluba, na Vašu kućnu adresu slat ćemo edukativne brošure s korisnim savjetima i informacijama napisanim od strane poznatih stručnjaka iz područja pedijatrije, nutricionizma i psihologije, namijenjenim različitim dobnim skupinama djece. Upravo zato, kako bi Vam članstvo u Dječjem klubu bilo što zanimljivije i atraktivnije, s povjerenjem nam ustupite tražene podatke.



Prijavi se u svoj korisnički račun ili postani član

Imam karticu Želim karticu

Trebate li dodatne informacije?

FAQ Mail 072 000110
Info telefon 072 000110