Često postavljana pitanja

  • Općenito o programu

    • Koje su osnovne promjene u novom MultiPlusCard Programu nagrađivanja?

      • S 01.03.2020. uvodimo nove pogodnosti MultiPlusCard programa nagrađivanja vjernosti za naše vjerne korisnike. Umjesto papirnatih novčanih kupona koje smo vam do sada slali na kućnu adresu, sada ostvarujete:
        • BONUS kune koje su raspoložive na vašoj MultiPlus kartici nakon svake kupnje. Možete ih iskoristiti već pri sljedećoj kupnji, potrošiti kasnije ili sakupljati na dulji rok, već prema svojim željama.
        • BONUS kune sakupljene na MultiPlus kartici u jednoj godini možete iskoristiti do kraja sljedeće godine.
        • Kupnjom MultiPlus BONUS proizvoda u Konzumu sakupljate još više BONUS kuna na svojoj MultiPlus kartici i štedite još više.
    • Što su BONUS kune?

      • BONUS kune predstavljaju nagradni iznos koji članovi Programa ostvaruju na temelju kupnji kod partnera Programa. BONUS kune na vašoj MultiPlus kartici odmah su raspoložive za iskorištavanje kao popust kod partnera Programa.

        Sto (100) nagradnih bodova odgovara jednoj (1) BONUS kuni. BONUS kuna predstavlja nagradni iznos koji član može iskoristiti kao popust kod partnera Programa u ograničenom razdoblju. Jedna (1) BONUS kuna odgovara popustu u vrijednosti od jedne (1) kune. Član samostalno odlučuje kada će i kako u okviru Pravila Programa iskoristiti svoje BONUS kune.

        Kao i do sada, za sakupljanje nagradnih bodova, odnosno BONUS kuna, pokažite svoju MultiPlus karticu ili elektroničku karticu na mobilnoj aplikaciji na blagajni ili upišite broj MultiPlus kartice u internetskim trgovinama kod partnera Programa.

    • Što je to MultiPlus BONUS?

      • MultiPlus BONUS je nova vrsta akcije u Konzumu, u kojoj kupnjom posebno označenih MultiPlus BONUS proizvoda ostvarujete dodatne BONUS kune na svojoj MultiPlus kartici.
    • Postoji li minimalan bodovni prag koji moram prijeći za ostvarenje prava na BONUS kune?

      • Nema bodovnih pragova, čim su prve BONUS kune dostupne na kartici, možete ih iskoristiti već u idućoj kupnji.
    • Koliko traje obračunsko razdoblje?

      • Obračunsko razdoblje u kojem članovi mogu sakupljati i iskorištavati BONUS kune jest razdoblje od godinu dana i traje od 1. siječnja do 31. prosinca svake godine. Iznimno, prvo obračunsko razdoblje počinje 1. ožujka i traje do 31. prosinca 2020. godine.
    • Do kada mogu iskoristiti BONUS kune?

      • BONUS kune sakupljene u tekućoj godini, članovi Programa mogu iskoristiti do kraja sljedeće godine, nakon čega se BONUS kune poništavaju.
  • Sakupljanje BONUS KUNA u MultiPlusCard programu

    • Kako sakupljam BONUS kune?

      • Svakom kupnjom kod partnera Programa sakupljate BONUS kune. Osim redovitih BONUS kuna na ukupan iznos kupnje, sada možete dodatno štedjeti i kupnjom MultiPlus BONUS proizvoda u Konzumu te tako ostvariti još veći iznos BONUS kuna na MultiPlus kartici.

        Za sakupljanje ili iskorištavanje BONUS kuna pokažite MultiPlus karticu ili elektroničku karticu u mobilnoj aplikaciji, odnosno upišite broj MultiPlus kartice u internetskoj trgovini kod partnera Programa.

        BONUS kune sakupljate svakim plaćanjem Mastercard ili Maestro karticama Zagrebačke banke, a plaćanjem karticama Zagrebačke banke kod partnera Programa sakupljate još više BONUS kuna, jer vas nagrađuju i partner Programa i Zagrebačka banka.
    • Sakupljam li na jednak način nagradne bodove, odnosno BONUS kune kod svih partnera Programa?

      • Partneri Programa samostalno određuju uvjete i način dodjele nagradnih bodova, BONUS kuna i drugih pogodnosti povezanih s kupnjom/uporabom proizvoda i usluga partnera u sklopu Programa. Tako se uvjeti i način dodjele nagradnih bodova i BONUS kuna mogu razlikovati ovisno o partneru Programa, kupljenim proizvodima i/ili uslugama, potrošenom iznosu ili načinu plaćanja (gotovina/kartica). Detaljne informacije o sakupljanju nagradnih bodova i BONUS kuna kod partnera Programa pronađite na www.multipluscard.hr/pravila-programa
    • Koliko nagradnih bodova moram sakupiti da bih ostvario pravo na BONUS kune?

      • Za 100 nagradnih bodova dobijete jednu BONUS kunu neovisno o partneru Programa.
    • Kako se sakupljaju BONUS kune kod partnera Konzuma i F&F-a?

      • BONUS kune sakupljaju se na ukupan iznos kupnje na prodajnim mjestima Konzuma i F&F-a ili na internetskoj stranici Konzuma www.konzum.hr.
        BONUS kune sakupljaju se i kupnjom proizvoda s posebnom oznakom MultiPlus BONUS, koje se zbrajaju s BONUS kunama ostvarenim na ukupan iznos kupnje u Konzumu.
        • Gotov novac, bankovne kartice: 2 kn = 1 nagradni bod.
    • Kako se sakupljaju BONUS kune kod partnera Zagrebačke banke?

      • BONUS kune sakupljaju se svakim plaćanjem Mastercard ili Maestro karticom Zabe na bilo kojem prodajnom mjestu u zemlji i inozemstvu, jednokratno ili na rate.
        • Mastercard kartice: 5 kn = 1 nagradni bod.
        • Maestro kartice: 9 kn = 1 nagradni bod.
        Rezervacijom smještaja na Booking.com pristupom s internetskih stranica Zagrebačke banke član Programa ostvaruje 4 % od vrijednosti smještaja u obliku MultiPlus nagradnih bodova, odnosno BONUS kuna ako plaća smještaj svojom Mastercard karticom Zagrebačke banke.
    • Kako se sakupljaju BONUS kune kod partnera Atlasa?

      • BONUS kune sakupljaju se provlačenjem MultiPlus kartice na prodajnom mjestu partnera.
        • Gotov novac, bankovne kartice: 2 kn = 1 nagradni bod.
    • Kako se sakupljaju BONUS kune kod partnera Abrakadabre?

      • BONUS kune sakupljaju se upisivanjem broja MultiPlus kartice prilikom plaćanja na www.abrakadabra.hr.
        • Gotov novac, bankovne kartice: 2 kn = 1 nagradni bod.
    • Kako se sakupljaju BONUS kune kod partnera Tiska?

      • BONUS kune sakupljaju se provlačenjem MultiPlus kartice na prodajnom mjestu partnera.
        • Gotov novac, bankovne kartice: 3 kn = 1 nagradni bod.
  • Iskorištavanje BONUS KUNA u MultiPlusCard programu

    • Kako mogu iskoristiti BONUS kune na svojoj MultiPlus kartici?

      • Za iskorištavanje BONUS kuna pokažite MultiPlus karticu ili elektroničku karticu u mobilnoj aplikaciji na blagajni prodajnog mjesta kod partnera Programa i napomenite da želite iskoristiti BONUS KUNE, odnosno upišite broj MultiPlus kartice u internetskoj trgovini kod partnera Programa.
    • Gdje mogu iskoristiti BONUS kune?

      • BONUS kune možete iskoristiti na prodajnim mjestima Konzuma, F&F-a i Atlasa.
    • Tko može iskoristiti raspoloživ iznos BONUS kuna na MultiPlus kartici?

      • BONUS kunama i svim ostalim pogodnostima ostvarenim na zajedničkom računu mogu raspolagati svi povezani članovi.

        Do 1. ožujka 2020. nositelj zajedničkog računa raspolagao je pogodnostima na zajedničkom računu.
    • Mogu li svi povezani članovi obitelji iskorištavati i druge personalizirane ponude putem svoje MultiPlus kartice?

      • Da.
    • Moram li odjednom iskoristiti cijeli iznos BONUS kuna prilikom kupnje?

      • Ne morate, dovoljno je blagajnici navesti prije završetka računa koji iznos želite iskoristiti te da taj iznos bude jednak ili manji od iznosa cjelokupnog računa.
    • Mogu li iskoristiti BONUS kune uporabom mobilne aplikacije?

      • Možete, za iskorištavanje BONUS kuna dovoljno je na blagajni pokazati elektroničku karticu u MultiPlusCard mobilnoj aplikaciji.
    • Mogu li iskoristiti BONUS kune putem internetske stranice www.multipluscard.hr?

      • Da, ako na multipluscard.hr stranicu pristupite putem mobitela. Barkod svoje MultiPlus kartice prikazan na zaslonu mobitela samo pokažite na blagajni prodajnog mjesta kod partnera Programa.
    • Mogu li iskoristiti BONUS kune predočenjem MultiPlusCard privjeska?

      • Da.
    • Mogu li prenijeti raspoloživ iznos BONUS kuna u drugo obračunsko razdoblje?

      • Ako ne iskoristite sve BONUS kune do kraja godine, preostali iznos BONUS kuna raspoloživ na vašoj MultiPlus kartici na dan 31. prosinca prenosi se u sljedeću godinu i možete ga iskoristiti najkasnije do kraja te godine, nakon čega se BONUS kune poništavaju.
  • Izgubljena kartica

    • Što trebam učiniti ako izgubim MultiPlus karticu?

      • U slučaju gubitka MultiPlus kartice obratite nam se odmah pozivom na 072/000 110 ili elektroničkom poštom na info@multipluscard.hr kako bismo blokirali vašu MultiPlus karticu i poslali vam novu.
  • Provjera stanja BONUS kuna

    • Gdje mogu provjeriti stanje BONUS kuna na svojoj MultiPlus kartici?

      • Stanje BONUS kuna možete provjeriti u mobilnoj aplikaciji MultiPlusCard, na web-stranici (www.multipluscard.hr/login), ispisu računa u Konzumu, blagajni Konzuma ili pozivom na broj 072/000 110.